Oscar är en SKURK!

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Nu har Oscar på ett sinnrikt och i det närmaste diaboliskt vis genom väl underbyggda argument för hur bra (läs roligt) och praktisk (lär prylgalet) det är med nya saker till motorcykeln under vinterhalvåret lurat mig att köpa en lap-timer jag varken hade råd med eller behov av.

Är inte det taskigt så säg!

:D

Ett sånt svin! :kocko Det härliga i kråksången är ju att du har löst Julklapps problemen, Du har fått vad du vill och du har inte råd att köpa fler... :tomten Så nu är det bara att vänta på våren, eller ta tiden på ngt annat en din RR karriär!

Alltid bra med en laptimer. bra sett att se om träningspassen ger något...

Skickade iväg min beställning lite snabbt. Råkade skriva external power iställer för internal. Hoppas att han förstod rätt när jag skickade ett nytt mail.

Goodstuff skrev:
Nu har Oscar på ett sinnrikt och i det närmaste diaboliskt vis genom väl underbyggda argument för hur bra (läs roligt) och praktisk (lär prylgalet) det är med nya saker till motorcykeln under vinterhalvåret lurat mig att köpa en lap-timer jag varken hade råd med eller behov av.

Jag misstänker att du var sååååååååååååååååå svårövertalad. Duh! :rolleyes:

Här måste jag citera Stavgren ur denna eminenta tråd: http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=52545&page=1&pp=20&highlight=g%F6kur

stavgren skrev:
Vart kan man hitta ett schysst gökur? Behöver inte kunna ladda över till PC men gärna ett som man kan få mellantider med. Laptimern jag har nu visar åt h-e fel.
gokur.gif

Goodstuff skrev:

Oskar e en duktig kille han..........

Goodstuff skrev:

Har du beställt en MyChron från WBR? Ska bli skoj att springa runt som småglin och jämföra tider i vår. :hihi

*/ ?>
Back