Orsaken till höga skatter!

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,990896,00.html

Var det därför dom höjde avgiften till a-kassan och minskade ersättningen?
Förstår att det inte är billigt att resa men det känns som att dom skulle kunna spara väldigt mycket pengar om dom började rannsaka sig själva.
Fast det är väl som vanligt att det bara ska sparas på alla andra ställen när dom själva höjer sina löner och missbrukar sina förmåner! :fatta! Jävla politiker!

Ja men gud vad upprörande.
Han borde syckla till sina mötten !!!!!!§1

Jag tycker snarare det är bra att vi numera för en aktiv utrikespolitik där våra politiker syns och hörs på möten runt om i världen planen är väl till för att användas.

Bara jag som reagerar på att pressen tar upp ALLA fel den borgliga regeringen gör? Hur patetiskt små dom än är? Har inte NÅGON socialdemokratisk minister ETT skelett i garderoben?

Bara jag som reagerar på att pressen tar upp ALLA fel den borgliga regeringen gör? Hur patetiskt små dom än är? Har inte NÅGON socialdemokratisk minister ETT skelett i garderoben?

Finns inga socialdemokratiska ministrar i Sverige!

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,990896,00.html

Var det därför dom höjde avgiften till a-kassan och minskade ersättningen?
Förstår att det inte är billigt att resa men det känns som att dom skulle kunna spara väldigt mycket pengar om dom började rannsaka sig själva.
Fast det är väl som vanligt att det bara ska sparas på alla andra ställen när dom själva höjer sina löner och missbrukar sina förmåner! :fatta! Jävla politiker!

JA, jävla politiker. De gör ju ingen nytta, de bara tramsar & stjäl våra pengar. Vi skulle klara oss bättre utan politikerna. Varför inte låta Klabbe bestämma i Älmhult (och på sikt kanske hela S-E), då jävlar skulle det bli ordning och reda. :rolleyes:

2744669 De socialdemokratiska riksdagsledarmöterna har inte längre tillgång till regeringsplanet. Därför kommer deras regeringsplans-nota vara betydligt mindre än regeringens! :fakta
Ungefär så jag mennade... Tror inte något parti är bättre än det andra på det där.

Kan det ha något att göra med att de två största skvallerblaskorna expressen och aftonbladet är socialdemokratiska tidningar?

De har ju inget vettigt politiskt att komma med så dom måste försöka smutskasta på alla sätt dom kan...

" Mellan Skavsta och Borgs bostad är det 68 kilometer, en knapp timme med bil.
Därmed har han tjänat en dryg halvtimme varje gång han har flugit från Skavsta."

Han kan ju åka på Ghost riders bönpall. Han klarar ju 68 km på en dryg kvart. Då sparar han ännu mer tid:D

Hur menar när du säger att expressen är bunden till SAP? Den är ju liberal. Större delen av svensk media är borgligt ägd. Men många anser att journalisterna är vänsterorienterad.

Alltså. Borgliga redaktörer, och vänsterorienterade journalister.

Med min färgade syn så är SAP mer jagade än M. Titta bara på SSU, deras problem med medlemsregistret vart jordens grej. Nu har MUF samma problem och om det är det tyst.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing