Oredigerad fulfilm från Falken 29/5

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Ligger på SH hubben, bara att gå in å tanka, filen heter Smfalken2005 och är på 450 Meg, filmat utan stativ och av en ganska bakis lökmeck, SS600, SBK, 250R samt R-1000 ligger där, en timmes medioker filmning.

kontakta mig så jag kan ladda hem fortare. får se om jag "delar ut" den.

Jag hittar förövrigt inte filen på hubben.

Swedie skrev:
kontakta mig så jag kan ladda hem fortare. får se om jag "delar ut" den.

Jag hittar förövrigt inte filen på hubben.
Den ligger där, jag ska kolla i em igen :va

GSXR1100R skrev:
Ligger på SH hubben, bara att gå in å tanka, filen heter Smfalken2005 och är på 450 Meg, filmat utan stativ och av en ganska bakis lökmeck, SS600, SBK, 250R samt R-1000 ligger där, en timmes medioker filmning.
Din degenererade lökmeck! Har Ketogan kastat ut dig, eller vad är det för fel på hans sida? (Somliga kommer inte in på hubben gubben) :mad:

Peno skrev:
Din degenererade lökmeck! Har Ketogan kastat ut dig, eller vad är det för fel på hans sida? (Somliga kommer inte in på hubben gubben) :mad:
Ketogan kastade ut mig förra året, men jag har tillgång till Radical Riders server, dock vill jag redigera den först innan jag lägger den på server.

Hoppas någon kan lägga upp den på PB så kan vi hjälpas åt att sprida den :)

Nyteknik skrev:
Ja, kom igen nu! :7peta
Konstig... både Biifer & Medin tankar för fullt just nu, 3 extra slottar är öppna, jag tror att det är ni som suger :tungan

GSXR1100R skrev:
Konstig... både Biifer & Medin tankar för fullt just nu, 3 extra slottar är öppna, jag tror att det är ni som suger :tungan
Jag har testat att ladda hem DINA filer och det fungerar inte. Ser även att Medin har filen nerladdat till en viss del.

DU SUGER :tungan

GSXR1100R skrev:

Jo funkar men det går segt. Kanske bättre Mr K fixar en bittorent :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Bränn ut den till mig din bajsare ......

Mr K skrev:
Bränn ut den till mig din bajsare ......
Bränner ut en cd nu, tar med den ikväll raring, du får lägga ut den oredigerad om du vill men skyll inte på mig att kameran skakar och 10% av filmen består av träd och asfalt.

:tungan

Last edited:
GSXR1100R skrev:
Bränner ut en cd nu, tar med den ikväll raring, du får lägga ut den oredigerad om du vill men skyll inte på mig att kameran skakar och 10% av filmen består av träd och asfalt.

:tungan
"Bränn ut en CD" till mig också. Kom ihåg att jag gjorde detta med filmen som jag spelade in på Sviestad förra året.

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back