Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Trafik? Prova att åk från södra till norra sidan av Sthlm valfri vardagsmorgon vid 7.30-08-tiden![]()
Bra musik Fopo. Kul att se en 16-åring som verkar köra med lite omdöme.
Tack, vet inte riktigt hur du menar med omdömet.
Ser sjukt coolt ut om du speedar filmen 200%
Nä bara skojade! Trafikstockningar är ett aber, varför får vi inte köra i bussfiler/taxifiler. Jösses vad fler hade pendlat med hoj då.
Jag undviker stan helt och hållet personligen. 1 för att det finns så många dårar med mobiltelefon. 2, hojen går skit under 3000rpm![]()
Hörde på nyheterna igår att medelkön i sthlm är 34km....ärligt talat hade jag hellre skjutit mig själv i huvudet är att sitta i de köerna varje dag. Ni är lurade hela bunten.
![]()
Samma här, fy satan vad arg jag blir om jag missbedömer, och tex hamnar i tex nuvarande södergående köerna på sveavägstunneln/centralbron/söderledstunneln. Sämre start på en hojtur efter jobbet finns inte, det ska vara crash isf.
Jag blir så upprörd av att behöva tråckla mig igenom sån sörja av slentrianbilism, att jag måst stanna på en mack och lugna ner mig.
Hellre vänta en timme till, så att förmånsbilarna hinner hem till gipsvillan.
Det är lätt att tro att det är alldeles för billigt att köra bil i Stockholm med tanke på hur många som är villiga att lägga timmar på att köa istället för att ta buss, tåg eller cykel.
Alla har inte råd med en lika fin kvalitetscykel som dig!
Trodde först att det var GhostRider som var på semester när turen ibland verkade gå mellan köande bilar och uppe på spärrlinjen.
http://www.youtube.com/watch?v=OUznjw7sXUU&feature=related
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT