Optimalt lyft

frekke

TWIN ÜBER ALLES!
Gick med
3 May 2004
Hoj
Sålda fifan
Ja alltså, vad är egentligen det optimala trådlyftet för att irritera högst andel av de som läser tråden?

Att hitta en dubbelpost av något skittråkigt gammalt internetskämt eller liknande känns rätt bra. Men det måste väl finnas mer och ännu värre saker för att få antitrådlyftsmaffian att koka???11 :7peta

.

Vad ända in i helvetes jävlar är det där?! Att det bara står en cider på bordet är ju extremt skrämmande. En dunk hembränt och två lock fulöl (uppdruckna...) hade ju *kanske* kunnat förklara det där till viss del men wtf...

Vad gäller necrotrådlyftande så brukar ju stolpskott som pysslar med sånt på andra siter bli bannade rätt kvickt, vi får väl hoppas att samma sak händer här.

Jag tycker man ska banna alla som gör dessa skit trådlyft.
Vissa trådlyft är normala en att lyfta upp en tråd som denna år 2015 borde bli perm bann.

Lita varning kanske?

Jag öppnade den där länken utan att titta på den och senare när jag skulle använda våran interna hemsids så stirrade den där bilden mig rakt i fejan. En av mina anställda stod bredvid................. :gnissla

Ordet böglyft var inte varning nog menar du? ;)

Antar att du sett alla filmer nu och att febern är borta?

Japp, så gott som feberfri idag! Var hos doktorn igår och fick bekräftat bihåleinflammation så nu blir de att knapra medicin några dagar.

Bästa filmen jag hann se denna gång var f.ö. Motogp-filmen Faster.

Ordet böglyft var inte varning nog menar du? ;)
Alla är ju ghey på denna sidan, men den bilden hade jag faktiskt inte väntat mig...

Kolla filnamnet... Det är väl inte våran egen Skalman.......?

Last edited:
Ja, nu blir det väl sparken. Att sitta på SH med jobbdatorn är ju gränsfall. Nu innehåller den bögporrbilder oxå. Bäst o städa ihop här nurå.:glömdet

Men va fan, hoppas nån anmäler den där bilden :näsblod
Alla är ju ghey på denna sidan, men den bilden hade jag faktiskt inte väntat mig...

Kolla filnamnet... Det är väl inte våran egen Skalman.......?

Nepp, det är servern som har en katalog med namnet skalman. Finns tusentals bilder där...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman