oooh vad jag lackar hjälp tack!!!!

Visionfruit

Ny medlem
Gick med
5 Feb 2005
Hoj
2013, MV Agusta Brutale 675
Tjenare kanske dålig topic men men

Joo nu är det så här att jag parkerade hojen ovanför johannes kyrka vid hötorget min skola ligger där.

Kör upp till mc parkeringen och där ståår det en fet bil :kocko

Jag har brottom så jag ställer mig lite avsides en liten yta, en yta på ca 10kmv ställer jag mig utmed en mur och när jag ska hem så sitter det en böteslapp :mad:

Blir så sur först och främst på billisten som snodde mc rutan men också på lapplisorna då hojen inte alls var ivägen och störde inte en enda kotte.

Någon som har tipps nåt telefon nr till lapllisebolaget eller vem ska man ringa hojen var parkerad vid hötorget nära döbelsgatan9!!

Tack på förhand

Rob

Kontaktuppgifter brukar stå på lappen. Typ Polisen i sthlm eller nåt.

lackar ? flames eller bara en vanlig solid eller kanske metallic ? ursäkta

men skriv nu är jag riktigt jävla skit förbannad. i mina ögon är det bättre än lackar :tungan
förstår att du är arg & hoppas att det löser sig :)

Om en bil står felparkerad, i det här fallet på en MC-parkering, så ringer du 086510000, Driftcentralen som tar emot felanmälningar om div. saker.

Jag brukar skicka in böteslappen till den adress som står på baksidan och bifogar en motivering till varför jag inte skulle ha boten från början. De orkar nog inte skicka ut boten igen för jag har aldrig fått tillbaka nån. Så slipper jag parkeringböter. :tungan

granath_ skrev:
men skriv nu är jag riktigt jävla skit förbannad. i mina ögon är det bättre än lackar :tungan
Jävligt relevant att du inte gillar/förstår/använder uttrycket "lackar". Jag skriver upp det i min väldigt stora bok över intressanta iaktagelser jag gjort på nätet.

sgtpepper skrev:
Jävligt relevant att du inte gillar/förstår/använder uttrycket "lackar". Jag skriver upp det i min väldigt stora bok över intressanta iaktagelser jag gjort på nätet.

shit, har ni gubbar aldrig hört talas om uttrycket "lackar"? :rofl :arsele

sgtpepper skrev:

yeah ! *wiiie* :yoparty kommer jag bli värsta über-grymma killen jue :rolleyes:

Bodoe skrev:
Om en bil står felparkerad, i det här fallet på en MC-parkering, så ringer du 086510000, Driftcentralen som tar emot felanmälningar om div. saker.

okej tack ska sparas på mobilen så det e bara o ringa dit o säga att nån står felparkerad?

jaja lackar o skitförbanad same shiit :tummenupp

yeep kmr nog lösa sig på ett eller anant sett

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back