Onsdagsgazzet™ - Eftersnack

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Skojjit att så många dök upp. Jag skulle tippa 30-40hojjar.

2 grupper blev det. Snabb med mig som reisleiter och snigel med Madicken som rajslaiter. Snabb blev stoppad av galen gubbe vid snogeholmsslott (tror jag) som skrek FEMTIO så vi höjde tempot med denna siffra :tummenupp

Snigeltruppen tog turen om Ystad för Madicken hade inte färddatorn på Viffern påslagen ... hehe

Allt gick bra. Tack allihopa :tummenupp

Tack K för att du till slut körde om på vägen hem så att jag slapp reka vägen med mitt mörka visir längre... ;)

Tack för en trevlig runda!

Ok hur många körde om mig?! :mad:

Säg inte "alla" :4skrika

Långsamma gruppen blev låååååååånga gruppen.

Mr K skrev:
Skojjit att så många dök upp. Jag skulle tippa 30-40hojjar.

2 grupper blev det. Snabb med mig som reisleiter och snigel med Madicken som rajslaiter. Snabb blev stoppad av galen gubbe vid snogeholmsslott (tror jag) som skrek FEMTIO så vi höjde tempot med denna siffra :tummenupp

Snigeltruppen tog turen om Ystad för Madicken hade inte färddatorn på Viffern påslagen ... hehe

Allt gick bra. Tack allihopa :tummenupp
Färddatorn inte påslagen... :va

Jodå, jag hade bara hört att Ystad är fint så här års... :huvet

Sorry allihopa, vi skulle ju tagit vänster där... ja... där nånstans?
Hoppas ni inte frös ihjäl, men kaffe, te och varm choklad smakade kanske ännu bättre efter 1,6 mil på 90 väg?

Ett stort tack för hjälpen till RacerX för upphämtningen av gruppen! :tummenupp

Madicken aka Maverick_ou812

Ordf.
MCK Vilse

Maverick_ou812 skrev:
Färddatorn inte påslagen... :va

Jodå, jag hade bara hört att Ystad är fint så här års... :huvet

Sorry allihopa, vi skulle ju tagit vänster där... ja... där nånstans?
Hoppas ni inte frös ihjäl, men kaffe, te och varm choklad smakade kanske ännu bättre efter 1,6 mil på 90 väg?

Ett stort tack för hjälpen till RacerX för upphämtningen av gruppen! :tummenupp

Madicken aka Maverick_ou812

Ordf.
MCK Vilse

Tack för lånet till soppan! :tummenupp

Trevlig runda minsann. :)

näää... nu ska ni inte tracka Madde! Det är faktiskt inte någon färdator, bara GPS! Och tydligen har han sport-lättat viffern, han har inte längre någon värmefläkt... :D

Det var en schysst runda, men när blir det varmt på kvällarna...??!!? Trodde det skulle räcka med T-shirt under stället nu... :huvet och nästa gång blir det klart visir (det var jobbigt att hitta hem...), det är ändå inte så mycket brudar längst med rundan som man kan imponera på... ;)

För övrigt så va det 36 cyklar...nu vill man ju bara se fotona som togs..

Dragon skrev:
För övrigt så va det 36 cyklar...nu vill man ju bara se fotona som togs..
Var där någon som fotade?
FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO

Ja det va tyå papparazi på statoil... för övrigt har jag precis övertalat flickan min om att vi visst höll lagligt tempo på rundan..

Dragon skrev:
Ja det va tyå papparazi på statoil... för övrigt har jag precis övertalat flickan min om att vi visst höll lagligt tempo på rundan..

Haha, var det du som satt mitt emot mig på sjöborakans café?

Du som köpte komplett skyddsutrustning fast du inte fick? :D

Solid snake skrev:
Haha, var det du som satt mitt emot mig på sjöborakans café?

Du som köpte komplett skyddsutrustning fast du inte fick? :D
Japp och som blev illa tvungen att köra om dig två gånger...

Dragon skrev:

Jag var en av dom två, men jag tog iof primärt bilder åt trafikpolisen. Ni är nu ALLA registrerade som trafikbusar :arsele

pjohan skrev:
Jag var en av dom två, men jag tog iof primärt bilder åt trafikpolisen. Ni är nu ALLA registrerade som trafikbusar :arsele
Ja för du busade då inte.... :näsblod för då måste man väl ha en fugerade hoj...eller??

Dragon skrev:
Ledsen att behöva berätta det... det var inga papparazzis, det var civila poliser som infiltrerade Onsdagsgazzen. Alla reg. plåtar utom min är fotade och inlagda i polisens superduperhemliga "Farliga MC grupper " register. :hihi

Varför inte min då... jo en rokkie som jag kan inte köra för fort och jag har dessutom en touringmoppe så jag är ofarlig! Men ni andra....

Edit: Fan, pjohan har redan släppt bomben!

Maverick_ou812 skrev:
Varför inte min då... jo en rokkie som jag kan inte köra för fort och jag har dessutom en touringmoppe så jag är ofarlig! Men ni andra....
:rofl :hihi :rofl

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...