Onsdagsgazzet™ - 1/6

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Samling på S-toil i S-torp 1730
Avfärd 1800

10-12 mil svängelisväng på kurviga vägar
Fikelifika
Sedan lite lek på raka med backup om "farbrorblå eller grå" kommer

Vi kör i grupper med olika hastighet om vi blir mycket folk.
Den snabba heter "nollkommanittifem".
De långsammare heter "nollkommafem".
Det kommer även vara en mindre "tjejgrupp" för er som vill lukta på blommorna.
Läs gärna detta om du är ny på gazzet

Vid regn så trimmar vi.

:)
det e studentvecka Mr K!!
jag tar oxå studenten denna veckan..
så ja jag kan tyvärr inte köra.. hehe :fyllisar
men snart... har ju fått hem den nya hojen och gipset är av:)
men hoppas i alla fall attt ni får fint väder..

hm...överväger trimmning..

har 2 st framhjulslager att byta samt byta dämpull i blåset.
skule det mot förmodan bli kalasväder dyker jag nog upp.

Vader.se

Det blir mestadels klart väder med några mindre stackmoln och uppehåll. Temperaturen blir +11 till +14 grader. Vinden blir svag, västlig, 1 till 3 meter per sekund.

Jag ska se om jag kommer i mina stövlar. Jag låg på akuten hela natten med trasig fot. Nu hoppar jag runt på kryckor! Lyckligtvis va inget brutet men lite senor, muskler o kärl e trasigt.

Jaja, så går det när man försöker spela fotboll

Är det nån som ska köra från Malmö som har lust att köra med mig till Staffanstorp? Mitt lokalsinne är inte det bästa.

Gringo_83 skrev:
Är det nån som ska köra från Malmö som har lust att köra med mig till Staffanstorp? Mitt lokalsinne är inte det bästa.

Ibland samlas folk på stortorget 16:45-17:00 ca.. annars kör du mot simrishamn på väg 11 (vänster upp på ringvägen innan du kommer till Ikea) sedan kör du förbi en rondell där det står Staffanstorp, kör rakt, sedan kommer du till en avfart vid en viadukt, där kör du av sedan direkt höger mot McDonalds, sedan ser du flaggorna på statoilmacken rakt fram...

GSXR Junior skrev:
Jag ska se om jag kommer i mina stövlar. Jag låg på akuten hela natten med trasig fot. Nu hoppar jag runt på kryckor! Lyckligtvis va inget brutet men lite senor, muskler o kärl e trasigt.

Jaja, så går det när man försöker spela fotboll

Ja, vad fan jag ger det ett försök. Det tog tio minuter att få på stöveln på foten men nu e den på så nu tänker jag köra. Ses snart!

Gringo_83 skrev:

Eller ännu lättare... du kör mot midhem, kör på stockholmsvägen, tar av på avfarten mot helsingborg/göteborg.... men håller höger efter avfarten och svänger vid skälet till höger (skyltat mot s-torp) sen är det bara rakt fram, rakt fram, rakt fram, rakt fram tills du har en statoilmack på vänster sida... och då är du framme! ;) :banana

Dyker upp :tummenupp

....fast med 4 hjul o 2 ungar... så uppför er nu på bästa RR sätt de förstår varför jag sällan är hemma! :D

Jag lär dyka upp om det inte börjar regna inom en väldigt snart framtid :tummenupp

Maffan skrev:
Ibland samlas folk på stortorget 16:45-17:00 ca.. annars kör du mot simrishamn på väg 11 (vänster upp på ringvägen innan du kommer till Ikea) sedan kör du förbi en rondell där det står Staffanstorp, kör rakt, sedan kommer du till en avfart vid en viadukt, där kör du av sedan direkt höger mot McDonalds, sedan ser du flaggorna på statoilmacken rakt fram...
vänster tror jag känns bättre ....

Tackar för fin tur och bra reisleitung av Dede! :tummenupp

Synd på vädret som svek oss efter vi kört över rommeleåsen bara.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8