Onsdags gazz!!! by NoMac & Busfrö IGEN???????

NoMac

Heja de blåe!!
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
FireBlade -00
Nån som e sugen på vår nya tur igen, det gick bra sist hörde jag fast jag inte va me :D .
Samling Shell gårdstånga 17;40 avfärd absolut senast 17;59 till norra skåne med stunt avslut på
hemlig ort tills solnedgången......

Busfrö skrev:
Absolut så kom till gårdstånga :D :D :D

Nackdelen är att det är många Onsdagsgazzare som inte är inne på forumet innan o kollar samlingsplats utan utgår från att det är det "vanliga"...

De är nya tider nu :fakta :fakta

Nej skämt & sidor :(

Håller med att de hade varit roligar om alla kunde köra tillsammans :fakta

Men Häckeberga börjar bli lite tråkigt nya runder är inte fel eller :rolleyes:

Vi kan väl pratas vid på stunten på Onsdag om de blir väder :D :D

Busfrö skrev:
De är nya tider nu :fakta :fakta

Nej skämt & sidor :(

Håller med att de hade varit roligar om alla kunde köra tillsammans :fakta

Men Häckeberga börjar bli lite tråkigt nya runder är inte fel eller :rolleyes:

Vi kan väl pratas vid på stunten på Onsdag om de blir väder :D :D
Jag har inte kört häckeberga en enda gång iår på en onsdag???!!!
Du får jättegärna vara reisleiter från Statoil.
Att byta mötesplats e rörigt för de 50% som inte kollar på nätet.

Håller med lite

Håller med lite,nog är det allt bättre o samlas på den gamla invanda platsen Statoil,det är som ni säger många som inte kollar på forumet.O sen ligger ju Staffanstorp lite mer centralt för hojåkare som kommer från höger o vänster i trakterna.
Ni kan ju komma överens på Statoil om vilken runda det ska bli,skifta reseleiter då o då så blir väl alla nöjda.
Möjligheten finns oxå kanske o organisera så vi kör samma runda
men startar i 2 grupper för de som vill gasa lite extra o så en lugnare anpassad tur så alla kan glädjas åt onsdagskörningarna.Sen är det ju bara o bestämma att vi åter möts upp på nån raka för stunt upplevelser.
Vad säger ni om det? låter det bra/dåligt?.
Mvh R1 racer

Last edited:
Re: Re: Re: Dags för lite samordning eller???

NoMac skrev:
Håller du med att vi tar vår runda istället för dina grusvägar eller :D :D :D

Er runda inleds med 20 miuters harvande på motorväg, fan vet om jag inte föredrar grusen då... :D :D

Re: Håller med lite

R1 racer skrev:
Håller med lite,nog är det allt bättre o samlas på den gamla invanda platsen Statoil,det är som ni säger många som inte kollar på forumet.O sen ligger ju Staffanstorp lite mer centralt för hojåkare som kommer från höger o vänster i trakterna.
Ni kan ju komma överens på Statoil om vilken runda det ska bli,skifta reseleiter då o då så blir väl alla nöjda.
Möjligheten finns oxå kanske o organisera så vi kör samma runda
men startar i 2 grupper för de som vill gasa lite extra o så en lugnare anpassad tur så alla kan glädjas åt onsdagskörningarna.Sen är det ju bara o bestämma att vi åter möts upp på nån raka för stunt upplevelser.
Vad säger ni om det? låter det bra/dåligt?.
Mvh R1 racer
Vi startar på gårdstånga iallafall.........

Synd man jobbar!

Synd man jobbar bara,
Ja jag får väl ta o prova från gårdstånga nån dag oxå så kan man komma med utlåtande sen.Fördelen är ju kanske olika grupperingar med en snabb o en lugnare grupp.

Last edited:
På motorvägen kan man öva & övning ger utdelning på trixbanan :fakta :fakta

Jag kör från gårdstånga denna gång nomac & jag tänkte leta brudar :tummenupp :tummenupp

Oj så fel jag menade kurvor :tummenupp :tummenupp

Ses på lekis :rock :rock

Back