Onsdagen 11 april är det träning för mc 09.00-16.00 på Ring Knutstorp.

Verkar som dom har svårt att få tag på funktionärer dock. 0 av 10 behövda har (enligt mail från Funktionärsansvarig) anmält sig. Kanske svårt att få folk en vanlig vardag.

Vet inte om dom kör samma belöningssystem som Sydskanes, det kanske Micke kan upplysa oss om? Ökar väl sannolikheten att folk vill flexa ut en normal arbetsdag...

Last edited:
Verkar som dom har svårt att få tag på funktionärer dock. 0 av 10 behövda har (enligt mail från Funktionärsansvarig) anmält sig. Kanske svårt att få folk en vanlig vardag (vet inte om dom kör samma belöningssystem som Sydskanes, det kanske Micke kan upplysa oss om?).
Jag har försökt att få igenom ett liknande system hos HMS men det går trögt, funkisarna som kommer den 11 april kommer att få en overall som dom får behålla och givetvis mat.

Om allt klaffar så kommer Gsson från Br Hörberg att visa nya modellerna av Kawazaki på plats.

Last edited:
Jag har försökt att få igenom ett liknande system hos HMS men det går trögt, funkisarna som kommer den 11 april kommer att få en overall som dom får behålla och givetvis mat.

Om allt klaffar så kommer Gsson från Br Hörberg att visa nya modellerna av Kawazaki på plats.

Nu tycker jag du går ut o tar en titt på den gröna skrothögen du har i garaget. O sen lär du dig stava din drul!!!! :huvet

Last edited:
Från Funktionärsansvarig Hyllinge MS:

Jag har fått in två anmälningar för Onsdagen och det klarar vi oss inte på. I kväll har vi tagit ett beslut om ersättning om 250 kr för onsdagen i hopp om att flera ska nappa. Snälla se om ni kommer loss det vore kanoon!

Verkar som att dom också tvingas börja köra med belöningssystem...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT