Onsdag 23/4

Hmmm. Nästan så man är lite sugen på att dra ut en stund men jag slutar jobbet kl 18 i Södertälje ghettot Hovsjö... :(
Men man vet ju aldrig. Hehe

Lånar tråden lite, tänkte åka ut nu och fram till ca: 14.00. Blir nog mot Vaxholm och en kaffe i solen, sen lite omvägar in mot stan igen. Får se om nån dyker upp:tummenupp
Har en röd Daytona iaf.

Lånar tråden lite, tänkte åka ut nu och fram till ca: 14.00. Blir nog mot Vaxholm och en kaffe i solen, sen lite omvägar in mot stan igen. Får se om nån dyker upp:tummenupp
Har en röd Daytona iaf.

Jag rullar ut mot vaxholm vid 16 tiden då jag slutar och klipper den nån eller några gånger innan jag drar in mot donken och möter upp lite mer folk.
Fångar upp 2-3 till på vägen i sollentuna så vi blir ett par st.

Jag rullar ut mot vaxholm vid 16 tiden då jag slutar och klipper den nån eller några gånger innan jag drar in mot donken och möter upp lite mer folk.
Fångar upp 2-3 till på vägen i sollentuna så vi blir ett par st.

Jag jobbar ute i Täby så jag kan också tänka mig en tur till Vaxholm när jag slutar. Åker en blå BMW GS.
Vi ses nog därute eller på donken :tummenupp

Jag jobbar ute i Täby så jag kan också tänka mig en tur till Vaxholm när jag slutar. Åker en blå BMW GS.
Vi ses nog därute eller på donken :tummenupp

Ja kör svart gixxer 1000 05a som låter rätt mycket..och svart skinnställ och rödaktig hjälm.

Last edited:
Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...