Onsdag 1/6 - Kortege för allas vår Ezzo

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1000cc chokladbit från 2001
På onsdag 1/6 kommer det köras en kortege arrangerad av några från SMC Sthlm för att hedra Ezzo, alla är välkomna att deltaga.

Starten går från MCK Rapido på Skansbacken kl 1730, därifrån vidare till Skogis och hämta upp dem som vill slå följe. Avfärd från Skogis senast kl 1800.

Tanken är att köra i mycket lugnt tempo tillsammans via Bulten till Rosenhill och där avsluta med en gemensam fika.

Varmt välkommna!

Fäster tråden tills kortegen är genomförd, givetvis kommer jag.

Innebär det här att kortegen som nämns i tråden ang hans begravning inte blir av?
Jag kan inte nu på onsdag så det skulle ju va himla trist.:(

Innebär det här att kortegen som nämns i tråden ang hans begravning inte blir av?
Jag kan inte nu på onsdag så det skulle ju va himla trist.:(

Det var väl minnesgudtjänst och sen möjlighet att följa med Ezzo´s bror till gravsättning om jag inte misstolkar det helt.

Denna minneskortege är vad jag förstått helt anordnad av folk inom SMC Stockholm och är helt utanför det andra arrangemanget.

Själv jagar jag barnvakt febrilt för onsdag då jag absolut skulle vilja vara med eftersom jag kommer vara borta vid själva minnesgudtjänsten.

Jag får uppfattningen att det inte är så många som vet om denna kortege, kanske tråden bör flyttas till nån mer allmän forumdel?
Vi kan väl hjälpas åt att dela tråden på fejjan?

Jag kan inte på onsdag :(
Men är med er i tanken i stället.

Har inte varit ute på någon gruppkörning alls i år (ingen att hålla handen) o är lite vilse på den sidan om staden, några som ska köra från norrsidan som man kan slå följe? Norr om Eugeniatunneln sen är det inte så nogräknat, kan vara ute i god tid då det är inga problem att ta en atf-timma från jobbet om det kniper :)

Det var väl minnesgudtjänst och sen möjlighet att följa med Ezzo´s bror till gravsättning om jag inte misstolkar det helt.

Denna minneskortege är vad jag förstått helt anordnad av folk inom SMC Stockholm och är helt utanför det andra arrangemanget.

Själv jagar jag barnvakt febrilt för onsdag då jag absolut skulle vilja vara med eftersom jag kommer vara borta vid själva minnesgudtjänsten.

Ska tydligen utgå en kortege från Södertälje 17/6 kl 12:
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=5214813&postcount=9

Sorry, fixar pronto.

Det är tjockt i city med studenter så åk i god tid ni som måste passera stan.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman