Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Emutt skrev:2231556Som sagt. Är det någon som har kört med ONE Industries crosshjälm Trooper? Fick ett bra pris den och tyckte den var läcker men har inte bestämt mig än.
pwracing skrev:2231900-Rätt shysst hjälm, helt okej, dock lite klumpig o tung kanske,....finns bättre hjälmar (enligt mina egna erfarenheter och tycke), typ shoei v-moto, vfx-r, arai vx-pro mfl, men det är väl som vanligt olika, den kan ju passa dig bra,..smaken är som baken!, prova gärna lite olika märken ...beror oxå på vad som är ett "bra" pris,...(skulle dock inte låta priset vara avgörande om jag skulle köpa ny hjälm,...tycker det är en så pass viktigt säkerhetsdetalj),...i regel så får man vad man betalar för, säkerhet kostar.
![]()
Emutt skrev:2232112Jag tycker också att det är en självklarhet att säkerheten går först. Det är ju därför det är bra med synpunkter från andra användare här. Och om dessa hjälmar håller samma klass som de större märkena och företaget där jag jobbar ändå har rabatt så ser man ju inget fel i att slå till på en.
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |