Onödigaste prylen på mässan?

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Onödigaste tillbehöret (förutom AIK-Buffen :rolleyes: ) måste väl ha varit Iridium-huggern?

:kocko

var ju så in i helvetes med folk i B-hallen hela tiden så de gick ju inte komma fram... stod mest och dreglade i Hondas monter hela dagen... :)

Lurch skrev:
Onödigaste tillbehöret (förutom AIK-Buffen :rolleyes: ) måste väl ha varit Iridium-huggern?

:kocko

Såg dem också... inte var den vacker.
J**ligt puckat också eftersom "iridium" är en tunn, ömtålig hinna på insidan av plasten. Praktiskt på en hugger... not.

En möjligtvis inte onödig pryl men åtminstone onödigt dyr var en liten laserpekare i form av en metallkloss som man skulle lägga mot bakdrevet och lysa på kedjan för att på så sätt se att bakhjulet inte är snett o.s.v. Företaget som sålde prylen skulle ha nästan 800 kr!! En vanlig liten nyckelringslaserpek kostar en hundring och funkar antagligen minst lika bra.

Onödigaste prylen på mässan: En HD Sportster :hihi

Fick en WOW-upplevelse när jag såg en av hojarna i Mondial´s monter, för de såg ut som svingen var helt i kolfiber... men vid närmare granskning så var det en kombinerad hugger/skydd för svingen i kolfiber :4skrika

Mattiaz skrev:
Onödigaste prylen på mässan: En HD Sportster :hihi

Hade HD en monter? :va (Splittrades från mina custom-polare redan vid första Slipon-försäljaren.)

Iridiumhuggern fanns hos Bikepart, dom var väldigt trevliga (och jag tyckte nog att den var lite snygg oxå :rodnar ) Fast 3000:- för en hugger...nja...

Tråkigast var att drabbas av insikten att neonljus faktiskt ser mycket bättre ut på en helkromad twin, än en svartlackerad Fazer-motor. :(

Nyheter
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R