Omdisponering av trådar på startsidan

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Är det inte dags att se över dispositionen av trådar? På första sidan ligger till exempel det engelska forumet med 176 inlägg. Modellspecifika diskussioner med 220 000 inlägg ligger två nivåer ner. Känns inte som att dagens upplägg lirar med besökarnas intresse.

Och, eftersom sökfunktionen suger, kanske man ska lägga upp modellspecifika diskussioner i alfabetsordning istället för som senast lästa?

Efterlyser också ett underforum för försäkringar med en tråd per modell.

Modellspecifika diskussioner kunde få ett underforum per fabrikat och att trådarna sen torrt heter modellen och generationen, t ex Honda / CBR900 1992-1994.

Modellspecifika diskussioner kunde få ett underforum per fabrikat och att trådarna sen torrt heter modellen och generationen, t ex Honda / CBR900 1992-1994.

Det "bästa" vore ju om varje modell fick ett underforum. Just nu är det rätt hopplöst att hitta i dom modellspecifika trådarna om man inte följt den sedan start.

Det "bästa" vore ju om varje modell fick ett underforum. Just nu är det rätt hopplöst att hitta i dom modellspecifika trådarna om man inte följt den sedan start.
Förslaget har varit uppe för diskussion men ännu inte vunnit gehör hos ledningen.

Det tycker inte jag, för då kommer du få trådar som heter ex motor, och efter ett tag kommer någon tycka att det behövs en underkategori som är insprutning, sen kommer diskussionen om insprutning tillhör motor eller elsystem och sen är det igång.

En tråd per modell/generation, så får man söka i tråden för den modell frågan gäller.

Det bästa just nu vore om någon fixar så att cacheningen av förstasidan dör ut nån gång...

Nu är kl 22.51, när jag surfar till sporthoj.com så är trådar från lunch idag "nyheter"...

startsida.JPG

Förstasidan är fotfarande buggad, exakt samma trådar ligger kvar som "Nytt i forumet" även fast det gått en hel dag.
Clipboard Image.jpg

Ledsen för dåligt med svar. Är på semester på andra sidan planeten och jag har missat att rapportera detta vidare till teknikerna som står för servern. Trist att det buggat med "cron" som det heter.

Jag gör en manuell omstart nu så får vi se om allt går upp imorgon igen.

Ledsen för dåligt med svar. Är på semester på andra sidan planeten och jag har missat att rapportera detta vidare till teknikerna som står för servern. Trist att det buggat med "cron" som det heter.

Jag gör en manuell omstart nu så får vi se om allt går upp imorgon igen.

Jag driftade mina burkar med mobilen och ssh från en paradis-ö Thailand i vintras, tar lite tid att redigera confar och kolla loggar i mobilen men det funkar :D
här lämnas inget vind för våg hehe (kontrollfreak!)

Förslaget har varit uppe för diskussion men ännu inte vunnit gehör hos ledningen.

Beestååer ledningen av borgare i Mecedes ellär?
Weiron.GIF

Visst e kvaliten på sidan i svajning nu.... funktioner kommer och går. Vissa äldre funktioner funkar men inte som tidigare utan felmeddelande dyker upp..... Mitt problem idag.... går ej att lägga in bilder... igår funkade det! Visst e det Sveriges största tidning som äger sidan? Undrar om sponsorer märker utav dålig funktion också! Toyman.... Varjedagbesökare men inte tillfreds!

Visst e kvaliten på sidan i svajning nu.... funktioner kommer och går. Vissa äldre funktioner funkar men inte som tidigare utan felmeddelande dyker upp..... Mitt problem idag.... går ej att lägga in bilder... igår funkade det! Visst e det Sveriges största tidning som äger sidan? Undrar om sponsorer märker utav dålig funktion också! Toyman.... Varjedagbesökare men inte tillfreds!

Det ska och kan inte skifta på det sättet mellan dagar. Vart är det som det inte går att lägga in bilder? I forumet eller något annat?

Egmont Publishing AB äger Sporthoj.com. Det är ett förlag.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti