Nexor
Full gas, mera ras?
så kan jag meddela att jag inte har någon hoj sen ca. 3veckor tillbaka. Jag blev påkörd av en ung bilist i sportbil på en 50väg. Själv skulle jag svänga vänster i en T-korsning och killen kom från vänster och hade väjningsplikt. Inte nog med det så höll han en bra bit över 75, närmare 100 såg det ut som innan han såg mig och började bromsa. Bromsspåren blev över 30m långa för att stanna av vid krockplatsen och sedan fortsätta 10m till. SJälv klarade jag mig hyffsat med feta blåmärken, en vänsterfot som fortfarande är svullen (en JÄVLA bula på kanske dubbel vanlig omkrets av benet hade jag dagen efter), lite småsår och ont i nacken. Körde med full offroad/touring utrustning förutom ryggskydd som är i skumgummi. Utan dessa och speciellt mina stövlar hade jag nog inte mått som jag mår idag
All utrustning förstördes och har idag fått reda på att hojjen ska skrotas. Då är man ståendes i ytterligare några veckor tack vare EN JÄVLA BILIST I EN JÄVLA PLÅTBURK!
(Snälla farbror blå gav bilisten böter för fel på bilen men inte mer för det går minsann inte att bevisa ens med flera vittnen och mätningar. Jomantackar....)

All utrustning förstördes och har idag fått reda på att hojjen ska skrotas. Då är man ståendes i ytterligare några veckor tack vare EN JÄVLA BILIST I EN JÄVLA PLÅTBURK!

(Snälla farbror blå gav bilisten böter för fel på bilen men inte mer för det går minsann inte att bevisa ens med flera vittnen och mätningar. Jomantackar....)