Om jag hade pengar som gräs....

Ähh, det där ser ut som en rätt ball knuckle med rat-/retrostuk. Lite mer hard core än man skulle
förvänta sig av ett stenrikt modelejon. Helt ok tycker jag.

Tänkte också slänga in ett intressant och givande inlägg! :tummenupp

Men sen ångrade jag mig,

Jag hade nog föredragit denna! Sjukt snygg!
Ducati Multistrada Biuta by Carlo Roscio.jpg
Ducati Multistrada Biuta by Carlo Roscio

första gången jag ser en bild på han där han inte ser stilig ut. (har inte sett så många)
dessutom verkar det hela som en ren kopia av brad pitt, när man ser bilder på han på nån mc

Jag förstår varför det tog ett halvår för The Garage Company att tillverka underverket. Den har legat på havsbotten halva den tiden för att få rätt patina. Nåja smaken är som baken, ska bli kul att se vilken båge Zlatan föredrar. Kom igen paparazzi, fixa bilder nu!

Tack för snabb leverans Ägge. Den hojjen var det lite attityd i. Den speglar säkert Zlatans personlighet. Jag är rädd för att samma gäller Beckham. Men mest bekymrad är jag egentligen för vad plastgrisen säger om mig:3freak

Har det inte kommit fram att det där bara var ett PR-trick från HD Sverige och att Zlatan inte ens har hojkort?

Det känns som PR-tricks vad kändisar än kör för fordon. I synnerhet när det gäller nya sådana. Även en sådan hoj som Beckham kör runt med som är mer ett specialbygge känns som ett PR-trick bara för att det är han som kör runt med den. Det kan inte vara lätt att heta Beckham, Zlatan eller Tom Cruise och få respekt för sina val. Alltid någon misstanke om att det är PR-tricks. En av få "kändisar" som jag har respekt för är nog Jay Leno. Han verkar vara genuin i sitt motorintresse. Men så sysslar han mest med veteranfordon. Skriver krönikor i tidningen Octane bl a.

Det känns som PR-tricks vad kändisar än kör för fordon. I synnerhet när det gäller nya sådana. Även en sådan hoj som Beckham kör runt med som är mer ett specialbygge känns som ett PR-trick bara för att det är han som kör runt med den. Det kan inte vara lätt att heta Beckham, Zlatan eller Tom Cruise och få respekt för sina val. Alltid någon misstanke om att det är PR-tricks. En av få "kändisar" som jag har respekt för är nog Jay Leno. Han verkar vara genuin i sitt motorintresse. Men så sysslar han mest med veteranfordon. Skriver krönikor i tidningen Octane bl a.

Exakt vad som är sant eller ej lär man väl aldrig få veta då det är många runt om kring i dessa cirkusar som vill ha en bit av kakan. Men även Elvis sades ju ha ett genuint motorintresse. Han köpte på sig MASSOR av fordon, och då Cadillac och H-D framför andra. Många av dessa (flera hundra läste jag nånstans) gav han bort som presenter till nära å kära, men även till helt okända.
Att Elvis gillade bilar är säkert sant, men publiciteten han tjänade genom sin generositet känns på nåt vis som det var viktigare än att ha en fin bil. Många fans blev ju naturligtvis glada över att få en bil eller hoj, men den mest långlivade glädjen borde tillfallit folket bakom märket Cadillac.
Det är kul att det skapas en synergi och att fler kan tjäna pengar på samma företeelse, framgångar smittar av sig, osv.
Så att det är PR - ingen tvekan om saken.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien