Om horväder & icke-åkning idag 21/5..

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
...är det i så fall någon som har lust att hitta på något annat? Öl, pizza, fika? Skulle behöva komma ut lite, och just nu regnar det småjävlar så det verkar gå åt fanders med hojåkandet.

Ring mig på 070/3208994. En :öl på Stallyktan eller Bishops uteservering kanske?? :tummenupp

Jag ska (tyvärrr) ut och köra Gocart med jobbet vid 18.30. Det kan bli spännande... Lär ju inte sitta regndäck monterad. :crash

Men jag hänger gärna med på öl och pizza någon annan kväll. :tummenupp

Jag ska dricka vin och öva på att dansa vals :D

Mattias!

Det är kanonkul o köra på täby när det regnar!
Akta schikanen innan rakan, nära kurbsen brukar
det bli en stoor vattenpöl...
bromsa lugnt och åk på lagom sladd!

Last edited:
Röda stugor?? *fattar inte....*
Du då, Blomman? Hänger du med ut på stan en sväng??

blom skrev:
jag ska ju fan upp och jobba tidigt i morgon

Mem hallå, det finns faktiskt mellanlägen. Typ ta EN ELLER TVÅ öl, snacka lite skit, titta på folk, och - faktiskt - gå upp och jobba i morgon som vanligt!

Kom igen nu. Det regnar ute!

Kjelle skrev:
Mem hallå, det finns faktiskt mellanlägen. Typ ta EN ELLER TVÅ öl, snacka lite skit, titta på folk, och - faktiskt - gå upp och jobba i morgon som vanligt!

Jag är HUNGRIG!!!
vill ha pizza NU!

Okej, vi må vara f*tt*r som inte åker i spöregn, men vi gör nu så här i stället: Rainman och jag träffas på järntorget vid 18.15, och går sedan och tar en pizza eller nåt samt en eller några öl.

Vill ni hänga på så möt upp eller ring på min mobil om ni kommer loss senare.

Kjelle skrev:

EN ELLER TVÅ ÖL HELT ONÖDIGT.. man kan då inter köra men är ändå inte full och glad

Nu har jag varit ute en sväng på Gocart-banan med jobbet. Skitskoj. :crash

Snart blir det middag på Björnis. :öl

Och jag kunde inte vara med för jag jobbade... :gråta
Jag ville ju också ha pizza och :öl

Jag spelade först innebandy så jag kunde inte haka på. Men sen gick vi till Kellys och Björnis och tog ett par :öl
Gott

Svikare! Ni är alla svikare!
Och ni kan inte gärna skylla på att ni skulle åka hoj, för det var inte en käft vid likkistan heller. :fakta

Det är mer fart och fläkt i Linnea än i PBR-gänget fn. Vad har hänt? Ni har legat av er, pojkar. Öl brukade fungera som lockbete förr. Åldern....? :confused:

Ae!

jag pimplade vin och dansade ;)
Ganska trevligt det med, blev bra på lyset också
så nu mår man som man gör... :sjuk

Ikväll är det Matrix Reloaded som gäller!

*/ ?>
Back