Om bästa polarn skulle vara rånare...

Zlide

R.I.P OLLE. Bulten 26/5
Gick med
18 Apr 2004
Hoj
Xt-09 - budhoj snömoddad
Har en rent hypotetisk (eller patetisk..?) fråga.
Om ni skulle få reda på att bästa polaren visade sig ha rånat en värdetransport t.ex. Hur skulle ni reagera då? Anmäla honom (oftast killar va?)
avsluta vänskapen eller fortsätta som förut typ..?

Zlide skrev:
Om ni skulle få reda på att bästa polaren visade sig ha rånat en värdetransport t.ex. Hur skulle ni reagera då? Anmäla honom (oftast killar va?)

hur mkt pengar kan man få ut av det?? :va

Hade någon skadats i operationen så hade de vart bye bye med vänskapen, annars vette fan... hade ju ändrat min syn på personen i fråga ganska rejält!

Jag hade ställt den vänskapen på en soptipp nära dig!

(Om det inte hade varit i en grymt trängd situation, tex. Bortrövad familj och detta var enda sättet att få se dom levande igen. Rent hypotetiskt ex.)

kajlyl skrev:
Hade någon skadats i operationen så hade de vart bye bye med vänskapen, annars vette fan... hade ju ändrat min syn på personen i fråga ganska rejält!
Psykiskt lär ju alla rånoffer bli skadade!?

Zlide skrev:
Det har hänt men jag umgicks inte med han särskilt mycket då eftersom han hängde med hyfs skumma människor. Sen när han åkte fast har jag väl varit med han då och då fast nu har han flyttat.

Måste du skriva bästa polaren. Hade det bara varit polaren hade det varit mkt enklare.

Zlide skrev:

Jag skulle bett honom hjälpa mig i nästa värdetransportrån så man slapp göra det själv - alltid bra o ha nån med erfarenhet :tummenupp

Zlide skrev:

Fortsätta som förut...

Okej, det vaekar som om jag hinner först:
Varför ställer man en sådan fråga, hypotetiskt eller inte?
:)

Anmäla. Folk får välja, min lojalitet eller att hålla på med sånt.

Bästa polare innan, bästa polare efter. Jag vänder inte mina närmaste vänner ryggen till bara för att de tar ett snedsteg... vad skulle min vänskap vara värd då?

Du alltså den polaren är inte mycket värd om han inte lät mig vara med och tjäna lite deg. Jävla egoist, fuck him! :mad:

Fluxir skrev:
hur mkt pengar kan man få ut av det?? :va

Av vad? Råna eller anmäla eller fortsätta?

kajlyl skrev:

OK! :)

General E skrev:
Måste du skriva bästa polaren. Hade det bara varit polaren hade det varit mkt enklare.

Ska inte vara lätt! :D

Mavve skrev:
Jag skulle bett honom hjälpa mig i nästa värdetransportrån så man slapp göra det själv - alltid bra o ha nån med erfarenhet :tummenupp

Hihi...kul med så olika svar! :banana

Nitrogen skrev:
Skulle tvinga honom att dela 50/50 med mig!!!!

Å du är ekonom förstår jag.. :tungan

Markus skrev:
Okej, det vaekar som om jag hinner först:
Varför ställer man en sådan fråga, hypotetiskt eller inte?
:)

Varför dö nyfiken...

Som jag sagt innan. Kul o se vad folk svarar. Sen om det är ärliga svar kan man väl kanske inte räkna med alla ggr...men jag tycker att det är intressant o det räcker för mig!

ft skrev:
Anmäla. Folk får välja, min lojalitet eller att hålla på med sånt.

Respekt för det!

Santo skrev:
Bästa polare innan, bästa polare efter. Jag vänder inte mina närmaste vänner ryggen till bara för att de tar ett snedsteg... vad skulle min vänskap vara värd då?

Respekt för det med! :tummenupp

Tysken skrev:
Du alltså den polaren är inte mycket värd om han inte lät mig vara med och tjäna lite deg. Jävla egoist, fuck him! :mad:

Hehe... :D

Nursey skrev:
Zlide...baby...is there something we should know?! :hihi

If there was...do you think I would tell...?? :tungan
Ok, jag ville bara veta vilka jag skulle dela bytet med... :hihi

Edit: Glömde ju... :pannkyss

Last edited:
Avslutat vänskapen, och kanske anmält. (beroende på omständigheter)

Säger en hel del om personen tycker jag.

Hade dock kunnat tänka mig att ta upp vänskapen igen, återigen beroende på omständigheter.

Kleiv skrev:

Dumma words ja...

chrilla skrev:
Avslutat vänskapen, och kanske anmält. (beroende på omständigheter)

Säger en hel del om personen tycker jag.

Hade dock kunnat tänka mig att ta upp vänskapen igen, återigen beroende på omständigheter.

Dumma words ja...

Så om Långa Farbrorn hade rånat en bank skulle du sagt "ha det gött vi ses aldrig mer"? nä nä du skulle sagt "kom nu Farbrorn vi drar till Superbike och köper oss varsin motard". :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti