Igår kväll hände det igen, en hoj omkulll mellan Rosehill och Riksten´s avfarten
(Vägen mellan Tungelsta-Sädertälje)
Hoppas verkligen att det gick bra trots allt !
Det som berör mej är att trots att flertalet hojar som körde om mej efter olyckan inte tar det lungt fast att man ser hur det kan gå om man ligger på lite för hårt efter den här vägen, med eller utan skjuts spelar ingen roll fort gick det iallafall.
Jag bor efter 257:an det är en härlig väg för hojåka.
Förra året tror jag att det var 4 st som tyvär avled.
Iår är det minst 3 olyckor utgången av dessa är oklar.
Det är en hel del kurvor med grus på vägen (bilar skär kurvor och "sprätter" upp skiten). En del svampplockare, hundrastare, rådjur, älgar som kommer från igenstans !!
Mitt tips ta det lungt, det är en kul väg så länge man slipper se en massa olyckor.
/Kent
(Vägen mellan Tungelsta-Sädertälje)
Hoppas verkligen att det gick bra trots allt !
Det som berör mej är att trots att flertalet hojar som körde om mej efter olyckan inte tar det lungt fast att man ser hur det kan gå om man ligger på lite för hårt efter den här vägen, med eller utan skjuts spelar ingen roll fort gick det iallafall.
Jag bor efter 257:an det är en härlig väg för hojåka.
Förra året tror jag att det var 4 st som tyvär avled.
Iår är det minst 3 olyckor utgången av dessa är oklar.
Det är en hel del kurvor med grus på vägen (bilar skär kurvor och "sprätter" upp skiten). En del svampplockare, hundrastare, rådjur, älgar som kommer från igenstans !!
Mitt tips ta det lungt, det är en kul väg så länge man slipper se en massa olyckor.
/Kent