Olyckan på Lelleträffen-04

Status
Ej öppen för fler svar.

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Är det någon som kan berätta hur tillståndet är för killen som var med i den tragiska olyckan som hände på Lelles? Några detaljer behövs inte, för det är inte så att jag bara är nyfiken. Jag tänker på detta var dag & skulle uppskatta om någon kunde berätta hur det ligger till. Lider med Er kamrater till honom & hans flickvän, som jag antar det var.Hoppas & håller tummarna för att han repar sej.
// Mvh Ullis

Last edited:
Eldstorm skrev:
Vad var det som hände egentligen ?

Jag vet inte riktigt vilken olycka du menar, men jag har en kompis som var dær som såg en kille komma jærnet på en Rcykel rætt in i staketet
vid villavillekulla, dyngfull och utan hjælm.
Polisen och ambulansen kom ganska omgående.
Den typen fick fan skylla sig sjælv, sætter sig bakom styret full och utan hjælm
samt ska førsøka styla før dom andra..

vilken idiot. :kocko

Johnsen skrev:
Jag vet inte riktigt vilken olycka du menar, men jag har en kompis som var dær som såg en kille komma jærnet på en Rcykel rætt in i staketet............................

Var inte riktigt så det gick till. Hojen kom mycket riktigt i full fart IN i staketet, men killen stod å börnade & fick fäste. Han flög av & åkte i backen. Packad var han & det vet ju alla hur smart man kan bli då. Glad att ingen annan blev skadad, men jag vet att det tog jäkligt illa & jag vet inte ens om han är i livet.

Då får man väl fan skylla sig själv?? :kocko
Hoppas det sved rejält

SM 570 RR skrev:
Hoppas det sved rejält

IDIOT, även om han var full behöver man inte önska att han gjorde illa sig.

Man kan bara hoppas att andra personer ser vad som kan hända och inte kör fulla.

SM 570 RR skrev:
Hoppas det sved rejält
Korkat inlägg bara.. Skärp dig...
Har personen i fråga nu gjort fel och gjort illa sig rejält så är väl det en sak. Men om du sen kommer och säger att det är rätt åt han och att du hoppas att det gjorde rejält ont är ju bara kortat. Fattar inte att dom låter mentala kalhyggen som dig vara kvar här på forumet..
Suck..............

Fattar inte att folk kan va så jäkla kalla som vissa av er visat upp här. Det kan lika gärna vara er bästa polare som gör en så dum grej & då vill man inte höra saker som: rätt åt honom, hoppas han dog osv. Väx upp & visa lite respekt & hänsyn. Vet att många av killens klubbkompisar är här på SH & kanske även flickvännen, tror inte de uppskattar den skit som far ur er. När jag säger att det var illa, då menar jag RIKTIGT ILLA & det e inte alls säkert han överlevde. Hoppas jag aldrig stöter på er, vill inte träffa sånt ruttet folk.

Alla är värd en andra chans, kan bara hoppas att han får den också.

Här har vi praktexempel på vissa som så lätt kan kalla andra idiot och önska dom smärta och lidan.

Tragiskt. Tråden stängd.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...