gixxermixxer
tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
jepp, då var det min tur att se om asfalt är lika hårt som det ser ut, o det var den!!!
Jag kommer alltså körande med hojen på baksidan om SKF häri götet, från Kvibergshållet
o ska ut mot motorvägsleden,svänger höger precis vid järnvägsspåren (det har regnat)
håller måttlig!?! fart, kanske 60 växlar nero viiiiiipppppppsss....... SAAATANNN får ett grymmekast åt
höger för att sedan få en retur åt vänster och vurpan var ett faktum, the big red machine has falled, min kära ninja ligger med vänstersidan mot asfalten o gråter olja,
motortråget el vaddetnu heter sprack, liksom blinkers o backspegel, kåpor od
Själv klarade jag mej helskinnad sånärsom på en stukad hand o något naggat ego, fulll utrustning bars vid tillfället o det var tur för det kunde gått riktigt illa, min luftfärd slutade en halvmeter ifrån en refug, tack till min flickvän och napoleon med sambo för all hjälp.
/pete
höger för att sedan få en retur åt vänster och vurpan var ett faktum, the big red machine has falled, min kära ninja ligger med vänstersidan mot asfalten o gråter olja,
motortråget el vaddetnu heter sprack, liksom blinkers o backspegel, kåpor od
Själv klarade jag mej helskinnad sånärsom på en stukad hand o något naggat ego, fulll utrustning bars vid tillfället o det var tur för det kunde gått riktigt illa, min luftfärd slutade en halvmeter ifrån en refug, tack till min flickvän och napoleon med sambo för all hjälp.
/pete