olycka

• Thread starter Thread starter KIRE
  • Start date Start date

KIRE

Guest
Allvarlig mc-olycka i Ljungskile

En man i 30-årsåldern omkom och ytterligare en man i samma ålder skadades i kväll allvarligt i en singelolycka söder om Ljungskile i Bohuslän. Männen färdades på samma motorcykel

urk!

vi körde ett gäng där idag innan detta hände! låg så innih. me grus på vissa partier! på ett ställe låg de en hel jävla hög!!! undra om de kan ha varit där!?

inge kul alls!

rip!

Uddevalla TT

En man i 30-årsåldern omkom och ytterligare en man i samma ålder skadades allvarligt i en singelolycka söder om Ljungskile i Bohuslän på söndagskvällen.

Männen färdades på samma motorcykel som av okänd anledning körde av vägen och ut i terrängen. Olyckan inträffade på länsväg 60 mellan Backamo och Ödsmål. En ambulanshelikopter förde den skadade till Uddevalla sjukhus.

En annan mc-förare som åkte i sällskap med de två männen larmade om olyckan. Han såg dock inte själva olyckan.

:(

Tyst i stugan i sumpan...... För fan vad trist.....det är den 13: April och säsongen är lååång... :mad:

Jag har också kört runt på vägarna vid ljungskile idag,
fan det är riktigt tråkigt att höra såna här saker!

Hm...man blir lite extra orolig när det händer så nära en själv. Båda männen kommer från Trollhättan....Tragiskt varje gång det händer... :(

må han vila i frid....

där brukar vi åka ofta på våra helgkörningar.....vissa ställen e äckliga som fan där...

För f*n killar, vänta med att vrida hårt på rullen tills gruset är borta och ni har blivit varma i kläderna. Så otroligt tråkigt att höra sånt här.... :(

tycker att sopbilarna (dom som sopar upp allt grus) ger sig ut för sent....nu är det ju hyfsat fint väder men jag har inte sett en enda en.........jag menar, det KAN ju förhindra att olyckor inträffar om dom börjar med detta tidigare........eller vad tycker ni??

InTrUDeR skrev:
tycker att sopbilarna (dom som sopar upp allt grus) ger sig ut för sent....nu är det ju hyfsat fint väder men jag har inte sett en enda en.........jag menar, det KAN ju förhindra att olyckor inträffar om dom börjar med detta tidigare........eller vad tycker ni??

Jag förstår din tanke. Men det finns ju dom som kör ihjäl sig även fast det är grusfritt. Vad beror det på tror du?
Folk kör åt helvete för fort.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...