Olycka!

Ja det kan man verkligen kalla olycka... Eller blir det vållande till annans död om mc passageraren som fördes till sjukhus skulle avlida?

Vanlig trögfattad vägpatrask som inte vet hur man lastsäkrar.

Häng honom.

Har ni reflekterat över hur in i helv.. stora delarna är från ett sprängt lastbilsdäck? Den tanken slår mig varje gång jag hamnar bakom en lastbil i enfiliga delen på en 2-1 väg... Vart ska man ta vägen :va

Tur att det var en stridsvagn och inte en motorcykel.
Nu ska vi vara snälla...
Lite tyngd (eg "massa") skadar inte vid ett tillfälle som detta..
Kan nämna att nåt pucko hade förmodligen inte lastsäkrat alls i påskas alla de plank han hade på sitt bilsläp utan de låg utspridda på E4 södergående vid Hallunda. Han sprang omkring i påsktrafiken och samlade plankor..parkerad mot trafiken.. :rolleyes:
Den årstiden kommer nu när alla svagbegåvade som inte läst ordentligt på fysiken i skolan ska köra hem byggmaterial till villan. En del lägger ju planken/skivor ovanpå lämmarna på släpet!!:arsele Och vid en inbromsning??
Se upp!

En gång när jag körde ut från jordbrorondellen i jönköping, upp på e4:an så trodde jag knappt mina ögon.

Det stod en gammal fotölj mitt i högerfilen precis efter 110 skyltarna! det var tur att det inte var mer trafik utan att man kunde svänga över till vänsterfilen..

Körde bil vid tillfället och det borde vart 2005. 400 meter senare stod en bil med släp.. massa möbler på släpet och dom såg aningen oroade ut. SURRA ALLTID ALLT!

Kolla in kommentaren till artiklen av en "gunsan" precis som om det va mc förarens fel att tunnan lossade :huvet

Hoppas de klarar sig bra. Fast det hade nog blivit värre om MC:n hade vält.. :glömdet

Det ramlade ut ett ikeakök från en släpvagn 500m framför mig i sommras.
Det var läskigt.

Sanslöst att kunna kommentera en olycka på ett sådant sätt! Gunsan är nog väldigt väldigt olycklig människa!

Back