Olycka Marstrandsvägen?

Limstift

Flooork!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VTR 1000F Firestorm
Kom vid Vävra korsväg idag mitt emellan Marstrand och Kungälv och då var vägen avstängd, flera poliser plus ambulanshelikopter. Åkte förbi och när jag kommer hem så säger farsan att han hade hört på radion att det var en mc-olycka. Nån som vet nåt? Verkar ju vara ganska allvarligt när helikoptern var där..

Limstift skrev:
Kom vid Vävra korsväg idag mitt emellan Marstrand och Kungälv och då var vägen avstängd, flera poliser plus ambulanshelikopter. Åkte förbi och när jag kommer hem så säger farsan att han hade hört på radion att det var en mc-olycka. Nån som vet nåt? Verkar ju vara ganska allvarligt när helikoptern var där..

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=77708
Here you go babe :tummenupp

Kom också åkande där precis efter brandbil polis ambulanshelikopter å olyckan va precis i en kurva hoppas de klarade sig... :confused:

och du borde läsa hela tråden som länkades hit...

var ju tydligen 3 smällar i gbgomr igår...

Det hände precis innan vi kom dit. Tog någon enstaka bild. Tråkigt :(

IMG_1853.jpg

Inte en aning

Klotade tidigare på dagen i Härskogen... Låg vimsig med hjärnskakning när helikoptern landade utanför avdelningen.... Var för snurrig för att uppfatta hur det gick för killen....
Någon som känner en skräddare??? Mitt helt nya ställ är klippt till ett 40 bitars puzzel......

En snubbe på mitt kneg klotade styggt på premiärturen på Marstrandsvägen vid detta tillfälle.
Förloppet enligt hörsägen: Körde på framförvarande bil, flög över den, landade på motsatt körfält och blev överkörd under bäckenet. Hemma efter viss sjukhusvisstelse och fortfarande sjukskriven men kommer bli återställd.

Thomb skrev:
En snubbe på mitt kneg klotade styggt på premiärturen på Marstrandsvägen vid detta tillfälle.
Förloppet enligt hörsägen: Körde på framförvarande bil, flög över den, landade på motsatt körfält och blev överkörd under bäckenet. Hemma efter viss sjukhusvisstelse och fortfarande sjukskriven men kommer bli återställd.

aj aj men gött att han kommer bli återställd iaf

Marstrandsmannen låg i sängen bredvid på sjukan. Han repade sig fort :)

Han var mest sne över att inte ha vetat vad som hände eller vad han gjorde fel.

FÖRGÖRAREN :yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...