Olle gick till doktorn.

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
Läs om hur det gick när Olle gick till doktorn...

Olle hade lite problem med för tidig utlösning och uppsökte en doktor för
att komma till rätta med problemet:
"Det är inget som du behöver skämmas för,"sa doktorn. "Jag har haft många
patienter före dig som haft samma problem. Jag brukar säga åt mina patienter
att så fort de känner att något är på väg att hända innan det är dags,så ska de göra något som får dem att
komma av sig.Eller bli skrämda, kanske man ska säga."
Olle tyckte att det lät som en bra väg att gå.På vägen hem stannade han vid en sportaffär och köpte en startpistol som kunde uppfylla hans önskemål. När han kom hem låg redan frun i sängen utan
en tråd på kroppen. Olle tyckte att han lika gärna kunde testa med en gång.Han klädde av sig och kröp ner till kära hustrun och började gosa. Pistolen smög han in under kudden. Efter fem minuter i en 69:a kände Olle att nu var det nåt på gång så han tog fram pistolen och brände av ett skott.
Nästa dag satt Olle åter i doktorns väntrum. När han väl kom in till doktorn sa han: "Rådet du gav mig var alldeles åt helvete!" "Vad hände? Undrade doktorn. "Jo,visst skrämde jag mig så att det inte gick för tidigt." "Men det var väl bra?""Jovisst, men frugan sket mig rakt i ansiktet, bet av mig ollonet och ur
garderoben hoppade brevbäraren fram och skrek:"Skjut mig inte! Skjut mig inte!"

:rofl :rofl
Ajaj, ont i magen, kan inte sluta garva :rofl

Det piggade upp på övertiden... :)

Olle sparkade ju ut skatan efter det där, och åkte på skidsemester till alperna med sin kompis Kalle.

När dom hade varit där i ett par veckor, festat hårt och dragit hem det ena panikragget efter det andra på hotellet, så vaknade båda två framåt middagstid, med världens ågren och inget minne av kvällen/natten innan.

Olle sa till Kalle: "fan när jag vaknade hade jag en skum ring runt apparaten, den är alldelens blålila"
Kalle sa: "Fan, det är samma sak med mej, fast ringen runt apparaten är mer röd-rosa på mig, vi måste gå till doktorn..."

Sagt och gjort, dom gick bekymrade till doktorn, och Kalle gick in först.
Olle satt kvar i vöntrummet och oroade sig, men efter ett tag kom Kalle ut och asgarvade.
Olle kände sig lättad och stegade glatt in, men doktorn tittade på apparaten med bekymrad min och sa "Hmmm, det här var allvarligt, det blir amputation"
Paniken steg och Olle sa "Men vafan, min kompis kom ju ut och var glad"
Doktorn sa "Joo, men så är det skillnad på billigt läppstift och kallbrand också.."

// GuW, hemma och sjuk, har inget annat att göra än att spamma SH

Back