Oljud ifrån backspegel CBR 929

rolle83

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2009
Hoj
2000 Honda CBR 929 Fireblade RR
Hej precis som rubriken lyder så har jag fått oljud ifrån min backspegel. Låter precis som om själva spegelglaset ligger löst Hur ska jag få tyst på spegeln? :) Tacksam för svar

haha kan man inte dra åt någon skruv någonstans bara? :) fogskum låter pilligt :D

Hehe skojjade lite med fogskum ;) Ehm jo en skruv kanske vore lösningen, om du nu har en lös skruv dvs :) Kläm å känn lite på spegeln och kolla efter vad det är som är löst och vad det är som håller fast den då lösa delen som ger missljud. Riktigt svårt för oss/mig att veta vad det skulle kunna vara eftersom man inte sätt en bild.

Hehe skojjade lite med fogskum ;) Ehm jo en skruv kanske vore lösningen, om du nu har en lös skruv dvs :) Kläm å känn lite på spegeln och kolla efter vad det är som är löst och vad det är som håller fast den då lösa delen som ger missljud. Riktigt svårt för oss/mig att veta vad det skulle kunna vara eftersom man inte sätt en bild.

Haha där ser du hur insatt jag är på backspegel fronten :) haha! Jo jag får ta och göra det. Tänkte om det va vanligt att någon speciell skruv eller liknanade skruvades upp p.g.a. vibrationer :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT