olaglig eller inte?

prankster_76

Den som väntar....
Gick med
19 Jul 2006
Hoj
Såld...
Oj jag har satt på miniblinkers är jag en syndare av rang numera eller tror ni att jag klarar mig från skärselden, dvs. farbror polisens granskande öga? Till mitt försvar bör tilläggas att de är e-märkta men kan man lita på att detta är en äkta e-märkning. :yoparty

prankster_76 skrev:
2416296 Oj jag har satt på miniblinkers är jag en syndare av rang numera eller tror ni att jag klarar mig från skärselden, dvs. farbror polisens granskande öga? Till mitt försvar bör tilläggas att de är e-märkta men kan man lita på att detta är en äkta e-märkning. :yoparty
Ha en munk i fickan att langa upp om du blir stoppad. Stoppar dom dig för det så kan du ge den till landsfiskalen så blir han nog på bättre humör, du ska nog ha retat upp dom en del för att få pisk för dom.

Blomquist #14 skrev:
2416301 Ha en munk i fickan att langa upp om du blir stoppad. Stoppar dom dig för det så kan du ge den till landsfiskalen så blir han nog på bättre humör, du ska nog ha retat upp dom en del för att få pisk för dom.

Hehehe ja en munk e ju aldrig fel att langa fram till vem som helst som har en sämre dag hahaha. Tack för tipset!

Hmmm hörde nyss på radion om nån KD politiker eller nåt som blev avstängd
för bestickning.. hade blåst ett rödljus och försökte köpa sig fri med en flaska vin... Kanske skulle prövat en munk...

Om dom är Emärkta så kan dom inte göra så mycket...
Se dock till att det är rätt avstånd mellan blinkersena osv.

Avstånd o.dyl hittar du här
http://www.gixxer.se/viewtopic.php?t=17 i ett inlägg av Lobo Gixxer..

Thyg0d skrev:
2416322Om dom är Emärkta så kan dom inte göra så mycket...
Se dock till att det är rätt avstånd mellan blinkersena osv.
Enda är väl om den är helfordonsgodkänd men är det en -91 så är det ju biff

Jupps... Helt riktigt..

Blomquist #14 skrev:
2416367 Då så, skit i munken :D

Nää va fan munken va ju halva nöjet inte sant? Som tidigare sagt... hade stackarn haft tillgång till ortens lokala utbud av munkar hade kyrkopolitikern varit home free hahaha

klämde på miniatyrer på min dr 650 se , problemet var att efter lite inspirerad körning så lossnade de. =/

vet itne riktigt hur du använder cyklen , men håll lite koll o kanske läge för efterspänning ?

Mini blinkers är lagligt om de är E-märkta?!?!?!!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT