bikerwoman
Bannad

Själv jobbar jag skift och vill ha nån att ta en sväng med i veckorna, kortare tur eller längre, öppen för förslag!
Jag tänker köra tills det blir frost!
/Bikerwoman
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bikerwoman skrev:En undran! Finns det nån mer än jag som har lust att trotsa vädergudarna och som har en vardag ledig nu i höstrusket?
Själv jobbar jag skift och vill ha nån att ta en sväng med i veckorna, kortare tur eller längre, öppen för förslag!
Jag tänker köra tills det blir frost!
/Bikerwoman
RoLLER skrev:Jag sticker ut NU och stubtar runt lite.....
Robban W skrev:Äntligen! Jag är på som fan! De har ju vart värsta hojtorkan, trodde att alla hade parkerat för vintern är det nån som vill dra ut nu.
Fast vart ska man köra småblötakurviga vägar är inte det roligaste att sladda runt på....Kanske nå sjysta grusvägar?
Robban W skrev:Äntligen! Jag är på som fan! De har ju vart värsta hojtorkan, trodde att alla hade parkerat för vintern är det nån som vill dra ut nu.
Fast vart ska man köra småblötakurviga vägar är inte det roligaste att sladda runt på....Kanske nå sjysta grusvägar?
Caffe skrev:Åh vad jag lider när jag läser sådan här trådar
Det kliar i gasnäven![]()
Frida skrev:Stackars liten!Har du inte tappat lusten att köra? Bra! Men se till å bli frisk å pigg först!
Caffe skrev:Lusten att ut och köra växer i takt med att det onda går över och eftersom det sågott som släppt helt nu så blir det ju så här...
Endast genom att sticka ut näsan genom dörrn och känna att det är kallt och blött ute kan dämpa suget =)
plus att jag inte riktigt kan räta ut armen men det är ju petitesser egentligen
Frida skrev:Du behöver inte kunna räta ut armen om du sitter bakpå mig. Då kan du hålla armarna runt mig.![]()
Caffe skrev:*flämt*![]()
Fast du kör ju så snabbt Frida, vete sjutton om jag vågar
fast det e ju klart, får jag sitta nära dig riskerar jag gärna livhanken![]()
EBS skrev:Inge grusåka nu. Asfalt ska det vara.![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |