Oktoberfest!!

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Nu nalkas det oktober och det betyder fest! På tyskars vis. :D
Med öl och mer öl.
Vi har hyrt in två bayerska bombnedslag som serverar öl och vi har även en öldrickarmaskin(!) till förfogande under kvällen. :cool:

Det vi saknar är en umpa-umpa orkester men vi har klarat oss förut...

Festen börjar som vanligt kl 1900, plats kan ni gissa och datum är satt till den 4:e oktober. :tummenupp

Hittade bara bild på en av tjejerna.
:tuttar :banana :kär

Bifogat

• bomb.jpg
    bomb.jpg
    8.8 KB · Visningar: 518
Ryktet säger att hennes rödhåriga väninna är ännu läckrare :hej

Pratade nyss med Helga (hennes rödhåriga väninna) hon var verkligen sugen på att komma :tummenupp

Bifogat

• nakprwtlngcc002.jpg
    nakprwtlngcc002.jpg
    40.1 KB · Visningar: 509
Nu är det fan snart oktober ute. Fy vilket väder. Börjar känna mig taggad inför nästa helg. :öl

Tjenixen.

Icke medlem men varit. Har tänkt ta med några andra brudar oxå och komma ner och parta lite.... e det ok? Vi är inga bimbos men dock följer både blondiner och brunetter me´....

:öl :öl :p :crash :öl :rock :rock

Ojsan skrev:
Tjenixen.

Icke medlem men varit. Har tänkt ta med några andra brudar oxå och komma ner och parta lite.... e det ok? Vi är inga bimbos men dock följer både blondiner och brunetter me´....

Trevligt, trevligt!

det blir så mycket roligare när det kommer mycket folk...

Är det nån mer än jag som ska vara nykter på Pubkvällen ? Ska visst gå å ha kul ändå.... man kan juh typ joddla i kör å snacka om ozonskiktet ..... :tummenupp

Ojsan skrev:
Tjenixen.

:öl :öl :p :crash :öl :rock :rock

Det är alltid trevligt att träffa nytt folk, välkomna!

Lasse skrev:
Är det nån mer än jag som ska vara nykter på Pubkvällen ? Ska visst gå å ha kul ändå.... man kan juh typ joddla i kör å snacka om ozonskiktet ..... :tummenupp

Om du vill får du gärna skriva ett reportage för hemsidan om upplevelsen efteråt :D

Snart F E S T ! :öl

Tar nog med mig min lilla donna..

Så ser ni en vacker liten brunett i 18 års åldern så ge fan i den... :finger
Den e min :rock

:crash :crash :crash

Lasse skrev:

Har du blivit tokig nykter på en klubbfest :eek: :eek:
Nedu Lasse nykter kan man va annars inte på klubbfester då är det stenhård fylla som gäller :rock :rock

ha de så 3vligt på lördag
för nu far jag till skåne på fest :öl

drick nu många :öl :öl :öl så ni får bra ideer på hur ni ska bygga loftet :D :D

Jaha då har fruntimmret dumpat mig på grund av jobb på lördag...Vilken typ :mad: , jaja får vällan ta med pojkvännen Sandman i stället.

Ps vet ni vad svikaren gjort.... BYTT bort Kåtämen mot en ZX9 -01... fyy faan va sorgligt :crash

Snart lördag...YIIHAAA hoppas bara att vi motard töntar e något sånär hela efter körningen på dagen, annars så får vi dämpa våra krämpor me :öl :öl :öl :öl

Lova att ni kommer att reta sandman på lördag..

För vet ni vad!!

En del har väl sett fast and the fu*** :confused: hur det nu stavas. bilarna där har ju mycket neon å skit.

Det har inte sandman..nee han har bara en vit plast döskalle i frontkåpan som ögenen lyser rött på...samt en massa jäkla döskallar bak å inte nog med det... stroboskop lyse under sadeln som blinkar "fränt" :skrämd på bakhjulet.. hehehe vilken dåre.

D-MAN 660 skrev:
Det har inte sandman..nee han har bara en vit plast döskalle i frontkåpan som ögenen lyser rött på...samt en massa jäkla döskallar bak å inte nog med det... stroboskop lyse under sadeln som blinkar "fränt" :skrämd på bakhjulet.. hehehe vilken dåre.

Haha, nä det lät inget vidare alls!

Vi får nog se till å pika han på lördag :whip

D-MAN 660 skrev:
Lova att ni kommer att reta sandman på lördag..

För vet ni vad!!

En del har väl sett fast and the fu*** :confused: hur det nu stavas. bilarna där har ju mycket neon å skit.

Tycker det lät småfränt faktiskt hehehehee :D

Sen får vi se vem som har bäst motorik när vi ska ratta(spaka) ölen i ölmaskinen.... :öl

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman