Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lite dött här för att vara en OT-tråd, trodde tjallmärsrister var tjötiga goa bubbar hela högen men jag kanske hade fel
Några fler än jag som ska spendera del av ledighet till gediget plugg till omtentorna i januari?
Lite dött här för att vara en OT-tråd, trodde tjallmärsrister var tjötiga goa bubbar hela högen men jag kanske hade fel
Några fler än jag som ska spendera del av ledighet till gediget plugg till omtentorna i januari?
Ja, några omtentor finns det alltmek 3 och material A blir det i januari.
Blocket är helt dött, så hoj blir de först i vår
Ska du köpa Xr?haha ok ja då kanskee du kan ge fan i att occupera datorerna i källaren och få mig att leta efter motorcyklar på blocket istället för att plugga??
vi kanske skulle testa detta med att plugga på ämnet vi ska ha tenta i istället... för de e e så sällan som dom frågar typ "hur många xr 650 finns det till salu på blocket i göteborgsområdet?" på tentan.
(kuriosa: det finns en potentiell... för 42 000 i lysekil.. men ja e rätt sugen..)
Ska du köpa Xr?![]()
Fina grejjer det..
Jadå, jag är nöjd. Har inte haft några problem på 1.5 år nu snart.. Men den börjar bli lite sleten i motorn. Men så är det väl efter 1900 hårda mil som gatmotardja de e väl de som är målet.. men de finns ju några hinder.. typ försäkringar å så.. och att jag måste få sålt min xt först isf. men hinder e ju till för att övervinnas
men e du nöjd med din lr? dom verkar jävligt vettiga..
kolla lite på crf 450 hm, men dom får man ju meka 10 timmar köra 2 med..
yamaha har jag redan haft, och en ny xt e inte tillräckligt med action i tycker jag de verar som....
ktm har ja alldeles för dåliga erfarenheter av från lumpen... erfarenheter som hade kostat många csn-bidrag om man hade betalat för dom själv![]()
sen e man väl lite småkär i honda ända sen man körde sin mt första gången![]()
men va kan man komma undan med i försäkring å så då?
Jajjemen! Ska göra om linjär algebra tentan.. Missade med EN 1(!) jävla poäng. Sååå jäkla segt..- Omtenta SUUUUUUGEEER!
Jajjemen! Ska göra om linjär algebra tentan.. Missade med EN 1(!) jävla poäng. Sååå jäkla segt..![]()
Fyfan! KAn inte vara roligtPå mitt första försök på analystentan missade jag med 20 poäng
Jag fick 0 (noll) rätt. Den är jag rätt stolt över.
Fyfan! KAn inte vara roligt
Men det är nästan värre att få en poäng ifrån, faaaan vad man stör sig![]()
Jag har nollat envarren en gång![]()
har man inte nollat en tenta på chalmers så åker man för lite hojj![]()
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |