Och som gubben i lådan dyker han upp i...

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Battle of the Twins! :tummenupp

Handpenningen på en gammal Aprilia RSV Mille lades på fyllan häromdagen och den ska betalas och levereras till Götet inom ett par veckor :)

Sen ska det på en sprakande flakes-lack i nån mustig kulör.
Var o kikade på hojen förra veckan och var bara halvsugen tills jag fick stå o torrgasa ett par gånger. Sen var man såld. Ett sånt ljud!!

Lär väl bli svårt att hänga på fullsponsfactoryextraallt-Swedie men annars borde man kunna stå sig hyffsat i klassen tycker jag. Ryktas om några danskar på 1098or men ingen verkar veta vem dessa är, så det får lov att ge sig.

Det blir sex stycken intensiva helger i sommar med NEC på lördagen, BotT på söndag och eventuellt något REC också. Pust...

Du kommer att få sjukt mycket körtid denna sommar:tummenupp

heheh! Välkommen! BoTT ska faktiskt bli riktigt kul! Ser mycket fram emot att köra den serien. Tyvärr krockar några tävlingar med SM/SO.

Härligt DQ, jag håller tummarna för dig :tummenupp

Kommer BoTT-racen att köras på lördagen eller söndagen? På förmiddagen eller eftermiddagen?

Battle of the Twins! :tummenupp

Handpenningen på en gammal Aprilia RSV Mille lades på fyllan häromdagen och den ska betalas och levereras till Götet inom ett par veckor :)

Lär väl bli svårt att hänga på fullsponsfactoryextraallt-Swedie men annars borde man kunna stå sig hyffsat i klassen tycker jag.

Inte omöjligt att ordna!
Swedie ponken vågar inte ge mig fullt spelrum i maskineriet...:D
Så ger du hit snurran så ska du få full effekt så du kan åka ifrån han på rakan. :D

Härligt DQ, jag håller tummarna för dig :tummenupp

Kommer BoTT-racen att köras på lördagen eller söndagen? På förmiddagen eller eftermiddagen?

Racet är tänkt att gå vid lunch söndag innan endurancet startar.
På LMS B-tävling har jag inget tidsschema klart ännu, men vi planerar att köra 2 endagarstävlingar efter varandra så antingen kör man båda dagarna eller bara en valfri.

Racet är tänkt att gå vid lunch söndag innan endurancet startar.
På LMS B-tävling har jag inget tidsschema klart ännu, men vi planerar att köra 2 endagarstävlingar efter varandra så antingen kör man båda dagarna eller bara en valfri.
Så BoTT kommer att vara med på er B-tävling?
Vore verkligen skoj :tummenupp

Inte omöjligt att ordna!
Swedie ponken vågar inte ge mig fullt spelrum i maskineriet...:D
Så ger du hit snurran så ska du få full effekt så du kan åka ifrån han på rakan. :D

Åhhh, nu börjar vi snacka ;) Vad kostar det och hur smakar det (effekt)?
Kan du lösa problemet att dom gamla Aprilierna är stora som lastbilar också? Är ju van vid små 600or :rolleyes:

Coolt Björn. Då är det bara lite tvåtaktsklasser kvar så har du testat det mesta. ;)

Gott Björn!! Tänkte väl att en lite Kawa er6 (eller vafan den heter) inte var något för en kille av din kaliber!
Detta blir coolt. Lycka till!:tummenupp

Men jag fattar inte på vilket sätt detta är bättre än Superstock 600???:confused:

2763130 Gott Björn!! Tänkte väl att en lite Kawa er6 (eller vafan den heter) inte var något för en kille av din kaliber!
Detta blir coolt. Lycka till!:tummenupp

Men jag fattar inte på vilket sätt detta är bättre än Superstock 600???:confused:
Eftersom han ska köra ERF för lyx-Humlan så är det ju ett smidigt sätt att få köra sprintrace i en klass som går samma helg, enklare och billigare.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman