Occ

en av måånga tjatiga serier på discovery ,som är stöpt i samma form som såå många andra..

saknar jesse james som i alla fall byggde det mesta från grunden..Occ tar prylar från en hylla för det mesta..

Hoj-tvätten de visade i slutet var grym.
Nästan som en biltvätt. Hojjen stod på ett band så hjulen roterade o blev rena runt om.
Håller med, hojj-tvätten verkade intressant!
Det skulle vara kul att få pröva den, tänk om någon MC-firma eller dylikt kunde ta hem och prova en MC-tvätt?

en av måånga tjatiga serier på discovery ,som är stöpt i samma form som såå många andra..

saknar jesse james som i alla fall byggde det mesta från grunden..Occ tar prylar från en hylla för det mesta..
Naturligtvis håller de inte samma klass som "riktiga" custombyggare men till deras temahojar gör de ju det mesta själva, om än i flowjet mm men ändå de som producerar dem. Deras kundhojar är ju nästan bara att skruva ihop. Tycker de har gjort många snygga hojar.

Gick(?) en serie från Australien där en privatperson fick bygga sin drömbåge under tidspress, lyckades han fick han behålla den.

Den enda bra serien ala hojbygge, för den kändes iaf lite äkta.

Håller med, hojj-tvätten verkade intressant!
Det skulle vara kul att få pröva den, tänk om någon MC-firma eller dylikt kunde ta hem och prova en MC-tvätt?

Är inte grejen med att tvätta hojen för hand att man får smeka dess former och "komma närmre" den? Eller är du en sån där som köpte hoj för en image?

Att ha sex med föremål har en diagnos :rolleyes:

Tyvärr finns det ju film-bevis på att jag (gravt berusad och kraftigt nedkyld) penetrerat en koreansk motorcykel i auspuffen, men som tur är finns detta endast på två datorer i vår värld :tummenupp:D:gnissla

Tyvärr finns det ju film-bevis på att jag (gravt berusad och kraftigt nedkyld) penetrerat en koreansk motorcykel i auspuffen, men som tur är finns detta endast på två datorer i vår värld :tummenupp:D:gnissla

Den filmsnutten tycker jag att du ska lägga upp i mekarskolan. Vi har alldeles för lite sexualundervisning i detta landet.

Ja för fan de flesta byggen de gjort verkar ju okörbarar mer eller mindre och klart olagliga även i staterna.

De här var kul i början när de skulle käfta med vranndra osv, sen blev det nån slags skådespel bara och de blev rika.

Kolla deras site liksom hojarna kostar ju hur fan mycket som helst och då tillverkas det emsta av andra ändå, det är ju inte mycket de riktigt bygger själva, förutom en del gånger då de tilverkar nån del här och där.

Jag gillar inte den här typen av hojar alls, men det är ju ofta av intresse att se hur saker tillverkas och ganska snabbt såg man ju tat det här var en lekstuga ungefär.

Slutprodukten är i princip alltid den där till synes obrukbarra hojen bara som minsan beskrivs som at gå så fint ed raka rör osv.

Men hoppasan den kostade ju en halv miljon med fast vi typ tigsvetsade fast allting som vi kom på.

Jesse James må ha byggt lite mer men han verkade ju varar helt tom i skallen, däremot sändes åtminstonde en hel del andra hojbyggarserier som ju var vettiga iaf.

Det är dock inet helt utan att Europa har stått för de bästa byggena inom det här då USA alltid vill dra iväg mot det totalt smaklösa.

Är det bara jag som tycker det är skoj när dom visar någonting med motor i TV?
Hellre kollar jag på OCC än på¨någon dokumentär där någon har stängt in ett helt gäng missanpassade idioter i något jävla hus!
Eller dessa jävla hollywood fruar, alla jävla "åhh vi är unika för att vi föder ungar".

Nää gnäll för fan inte! Var tacksamma för det "lilla" vi får!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti