Maverick_ou812
There's a new kid in town
- Gick med
- 30 Sep 2004
- Hoj
- Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Ibland blir man rädd, inte sådär som man blir när man ser en rälig film, utan riktigt in i själen rädd.
Så rädd blev jag idag när jag slog upp sidan 42 i SMC´s tidning MC Folket och började läsa om "En skakfri STORSLÄGGA från USA".
Jag läste artikeln på inrådan av i rubriken nämnda person, han gillar att skrämmas tydligen...
De första raderna förklarade varför han ville att jag skulle ta en titt.
"Fotografen Owe Aune som kan vägarna på Österlen leder mig ut mot Tosteberga hamn för fotografering"
Så långt allt väl, kan se Oas på sin Triumph Sprint lika vilse som vid en av våra MCK Vilseturer, och jag ler lite inombords. Sen kommer det en massa bla, bla, bla tills bomben briserar, kallsvetten sprider sig och det svartnar för ögonen.
"I den Victory Vegas som fotografen kör samtidigt...."
Jag kräver en förklaring!
Så rädd blev jag idag när jag slog upp sidan 42 i SMC´s tidning MC Folket och började läsa om "En skakfri STORSLÄGGA från USA".
Jag läste artikeln på inrådan av i rubriken nämnda person, han gillar att skrämmas tydligen...
De första raderna förklarade varför han ville att jag skulle ta en titt.
"Fotografen Owe Aune som kan vägarna på Österlen leder mig ut mot Tosteberga hamn för fotografering"
Så långt allt väl, kan se Oas på sin Triumph Sprint lika vilse som vid en av våra MCK Vilseturer, och jag ler lite inombords. Sen kommer det en massa bla, bla, bla tills bomben briserar, kallsvetten sprider sig och det svartnar för ögonen.
"I den Victory Vegas som fotografen kör samtidigt...."
Jag kräver en förklaring!

m väst o tyskkruka på huvudet...