Sonichayabusa
Men snälla konstapeln............... ....
Jag har aldrig påstått att jag är en särskilt bra "plastraketsförare". möjligtvis medioker till genomsnitt
.
Med det i åtanke är jag en relativt lugn förare, men, som alla ägare av hojar som är meningen att gå fort vet så är det svårt att låta bli gasrullen ibland
. Det var vad som hände idag. På en lång fin raka låg jag bakom en förare som verkar ha bestämt sig för att dra av 50% på alla hastighetsbegränsningar :kocko , detta kan ju som alla vet driva en till ett mentalt sammanbrott, men idag var det bara skönt att ha en anledning att släppa loss lite
. Sagt och gjort. Omkörningen kändes som ljudvallsknäckning och när jag var förbi tänkte jag prova på en liten lätt slangning (för första gången med min nya hoj). DET gick inte lika bra
Bakhjulet släppte och lämnade hälften av gummit kvar på vägen i en lååååååååång fin lakritsremsa, kändes lite "näradöden" men busan är snällare än jag trodde och när väl greppet kom så sköt hon iväg med ett lugnt fint framhjulslyft.
Nu känner jag mig så oansvarig för att ha betett mig på ett sätt som ger bikers sitt dåliga rykte
........äh va fan....skitsamma....jag tror jag tar en tur till innan frugan kommer hem
Ha en underbar sommar dag.

Med det i åtanke är jag en relativt lugn förare, men, som alla ägare av hojar som är meningen att gå fort vet så är det svårt att låta bli gasrullen ibland

Bakhjulet släppte och lämnade hälften av gummit kvar på vägen i en lååååååååång fin lakritsremsa, kändes lite "näradöden" men busan är snällare än jag trodde och när väl greppet kom så sköt hon iväg med ett lugnt fint framhjulslyft.
Nu känner jag mig så oansvarig för att ha betett mig på ett sätt som ger bikers sitt dåliga rykte

Ha en underbar sommar dag.