Oärliga brudar...

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
I dagens debattartikel från Mingves skall jag diskutera hur dagens brudar agerar på krogen.
Vi har den genomsnittlige raggaren, vi kan kalla han Mingves för att göra det enkelt. Han hänger på den omåttligt populära klubben där han får en rejäl ögonkontakt med en snygg tjej. Efter ett snabbt överläggande med sin kollega så kommer han fram till att en blixtsnabb attack e det bästa. Efter en bra stunds lallande så kommer sällskapet på att de skall gå ut på yttergården, nu har Mingves nog lallat i 30 min med bruden som verkar trevlig. Då kommer han på den gamle visdomen, ringmärkningscheck....god damn it...hon har dubbelringar!!! :kocko Där har man stått och varit trevlig och flirtat och fått flirtar och så e bitchen gift och har 3!!!!!! Barn!!! :död :brinnerup
What the f*ck, har de ingen heder i kroppen? Jag var sååååå trevlig efter ringmärkningschecken.....

Nu går jag fan i kloster snart! Tror fan munkarna har det bättre med ragglyckan:D Är det bara jag eller som har denna ofantliga otur, detta händer nästan varje gng jag e ute...

Ahhh, nu känns det bättre :D
Var sätter jag in de 800kr för pyskologiråden swedie?

brudar.. alltid e de nått som e vajsing med dem...

:hihi :huvet

om de e bra på å städa så kan de faninte laga mat, eller så e de nojjiga över nått osv

Perfekt att hänga på sej lite bling bling när man inte vill att slemmon ska ragga på en i baren.
Men vissa fattar ju inte vinken ändå......

duckie skrev:
Perfekt att hänga på sej lite bling bling när man inte vill att slemmon ska ragga på en i baren.
Men vissa fattar ju inte vinken ändå......
WTF!!!!!!!!!!! Där ser man hur genomelaka ni e! :gnissla

En rätt söt tjej raggade upp mig på sjukhuset i onsdags o sen messade hon mig i slutet på veckan o vi skulle ses idag - o så kommer hon inte.

Jaja, det där med munk lät inte dållit - go ost o hela kitet va?

Mavve skrev:
En rätt söt tjej raggade upp mig på sjukhuset i onsdags o sen messade hon mig i slutet på veckan o vi skulle ses idag - o så kommer hon inte.

Jaja, det där med munk lät inte dållit - go ost o hela kitet va?
Japp, o nunnor i massor! Vet du någe bra ställe mavve? Har de någe kloster i västgota?

Mingves skrev:
Japp, o nunnor i massor! Vet du någe bra ställe mavve? Har de någe kloster i västgota?

Jag bor i ett kloster känns det som. Helsingborg - nåt du känner till?

Mavve skrev:
Jag bor i ett kloster känns det som. Helsingborg - nåt du känner till?
Göteborg, precis vad det låter som en borg:(
Jag ger fan upp, nu är det jag o bågen. Jag är sååå glad att jag har henne :tummenupp

Mingves skrev:
Göteborg, precis vad det låter som en borg:(
Jag ger fan upp, nu är det jag o bågen. Jag är sååå glad att jag har henne :tummenupp

Tur att jag inte får lov att köra båge nu då :tungan

Men jag har öööhhh.... jag har ---

Fan, jag har ingenting nu, inte ens min grymma kondition :(
Jag har losat allt.

Ja jag tycker bruden var bäst som jag satt och surrade med en kväll.
Hade suttit vid ett bord och surrat en bra stund och det började närma sig stängning.

"duvet jag har ju kille men..."

"Jaha sa jag det kvittar för mig för jag har tjej"
Då reste hon sig upp flyförbannad och :4skrika gafflade något och sen vände hon på klacken och drog :3freak

Twosaint skrev:
Då reste hon sig upp flyförbannad och :4skrika gafflade något och sen vände hon på klacken och drog :3freak

MOHAHAHA, där ser man the evilness :mattias
Hon försökte krossa dig men hn misslyckades, nu kan hon inte skryta för sina kompisar hur hon fimpat dig :rofl

Twosaint skrev:
Ja jag tycker bruden var bäst som jag satt och surrade med en kväll.
Hade suttit vid ett bord och surrat en bra stund och det började närma sig stängning.

"duvet jag har ju kille men..."

Har varit med om nästan samma situation, men jag sa något om att det var henne jag skulle sätta på och inte han. Och reaktionen blev den samma +en bitchslap :D

En sak som jag märkt är att när man är upptagen, så kommer dom och gnider sig på en. Tycker dom brukar vara värst när man har en ring på sitt finger. Är det för att man då inte är lika "fjäskig" som dom kommer, eller njuter hondjuren bara av att ta andras killar?!

Mie skrev:
Killar är precis lika j*la elaka som tjejer.....

Nej nej, nu har du missförstått, killar är dryga, arroganta och ointresserade :ätapiller
eller kan väll iaf låtsas som det ibland, och ibland fattar man ju inget heller :3freak

Kan ju säga att det finns minst lika många oärliga killar på krogen!
När jag var singel så vart det en jävla massa ringmärkta som ville göra allt möjligt, utom att kanske kravla hem till fästmön/frugan.
BLÄ, säger jag.
Om man nu förlovat å gift sig så trodde jag att det var nått man verkligen ville?!
Inte springa å nulla lite här å var å hålla på :tummenner

JAG fattar inte hur folk kan... :3freak

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2