Nytt möte efterlyses. Viktigt!

Mattias650

Örebroare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 Kawasaki Z900
Vi har nyss avslutat ett möte angående Sporthojfesten.

Tyvärr var det ganska många PBRare som inte kom. Hoppas att ALLA hade en riktigt bra anledning till det.

Vi löste några frågor men det är fortfarande en del kritiska delar som måste lösas omgående.

När kan vi ha nästa möte?
Eftersom Blom och Lövis sitter inne med den mesta informationen är det bra om ni kan vara med!

jag försöker alltid att vara med på allt..jag kommer att resa bort i morgon kväll men istäl för körning så kan jag komma på ett möte vid kl 18,00.. anars så finns jag inte i stan förens på måndag. lövis borde vara kontakt bar tidigare än mig och han har alla dom ekonomiska svaren vilket jag inte vet mer än ni om igentligen.
enligt lövis så ska det här tom gå med +.. han är ju sifare så han borde ju kuna räkna men det är väl inte att ge sig fan på..

kom upp med en ny tid här då fort som fan så vi får lösa dom här bitarna..

KUKEN i värsta fall får vi väl dumpa bandet.. skitr kul..

näö det måste fixa sig på något vis

blom skrev:
KUKEN i värsta fall får vi väl dumpa bandet.. skitr kul..

näö det måste fixa sig på något vis

Det ska inte behövas om pengarna från WCX trillar in...

Men om vi nu ska dumpa bandet så måste jag vet det NU....jag ska snacka med Music Music imorgon o spika PA och tekniker och jag är inte så värst sugen på att hamna i kläm med bandet som jag dessutom känner privat...

Vad är det som krävs egentligen? 15 betalda platser till?? Det löser sig ju...måste väl finnas några polare till er däruppe som inte vill nåt annat än att partaja med massa hojsluskar?? :rolleyes:

Mattias650 skrev:
Tyvärr var det ganska många PBRare som inte kom. Hoppas att ALLA hade en riktigt bra anledning till det.
Som sagt: jag jobbade, annars hade jag kommit.

Det är ju bara att inse att festen hade gått jättefint ihop ekonomiskt om debudgeterade 220 hade dykt upp, OCH betalat, men eftersom jag mfl INTE tänker slanga upp en massa hundringar för ett band får vi ju se det som en (o)lämplig akutåtgärd att slopa bandet till förmån för nåt annat. Hoppas bara det inte behöver bli så...

Igår sa du ju, Rodent, i telefon med Erik att du hade veckan ut att boka PA. Hoppas det fortfarande gäller för annars blir åtminstone mitt glasklara svar att det inte ska bokas nåt. Tyvärr.

blom skrev:
enligt lövis så ska det här tom gå med +.. han är ju sifare så han borde ju kuna räkna men det är väl inte att ge sig fan på..

kom upp med en ny tid här då fort som fan så vi får lösa dom här bitarna..

Vi kom nog fram till att om vi fyller upp de 120 platser som finns och att alla betalar... så ska det gå +-0.

Så det största problemet är ju egentligen att folk inte har betalat som står på listan. Bl.a. 15 st. WCX-killar.

Jag kan gärna ta möte idag kl. 18 om det funkar för fler.
Frågan är om Lövis kan?

Ho ho Lövis.... :7peta

ja det vore ju bra om vi kunde träffas idag kl 18,00 förslagsvis på hamn fiket... fler som kommer snabba svar nu

Supermoto skrev:
Det är ju bara att inse att festen hade gått jättefint ihop ekonomiskt om debudgeterade 220 hade dykt upp, OCH betalat, men eftersom jag mfl INTE tänker slanga upp en massa hundringar för ett band får vi ju se det som en (o)lämplig akutåtgärd att slopa bandet till förmån för nåt annat. Hoppas bara det inte behöver bli så...

Igår sa du ju, Rodent, i telefon med Erik att du hade veckan ut att boka PA. Hoppas det fortfarande gäller för annars blir åtminstone mitt glasklara svar att det inte ska bokas nåt. Tyvärr.
jag har varken råd tid eller lust heller att lägga ut en massa pengar... jag skickar pm , mail och icq men får inga svar va fan ska jag göra?

det vore bra om jag fick ett svar innan kl 13,00 om det blir något möte idag? det ska ju vara körning idag så folket borde väl ha avsatt tid för det.. jag kommer nämligen att lämna stan ett tag och jag åker i kväll..... :confused: :confused: :confused:

Jag kan dyka upp c:a 18:00 på hamncafét, kanske kommer några minuter sent men jag kommer iaf.

skit bra då är vi tre st.. då kör vi ett möte.. fler som kommer.. LÖVIS :confused: .... 1800var tiden eller så fort ni kan..

Jag är i Fagersta till klockan 20 :(
Men jag sa ganska klart igår vad jag tycker...
Annars finns jag ju på telefon, så det är bara att ringa!

Jag kommer till Hamncafét kl 18. :tummenupp

EDIT:

Har SMS:at med Lövis. Han är i Jönköping. Kommer hem imorgon. Men då är inte Blom hemma... :confused:

Han ska kolla banken om det kommit in mer pengar.

Vi får snacka mer om det ikväll!

Last edited:
jag ska ta itu med detta under dagen killar och återkommer med besked ikväll.....

men inga tok förseningar för jag måste till arlanda, åker till spanien och kollar till horhuset..

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back