Nytt cylinderkit + rave

ZzZzZ

Ny medlem
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
Aprilia rs-98
NU har min Aprilia rs värme nypit:huvet och jag behöver ett nytt cylinderkitt och en rave port eftersom att det inte satt en orginal på min. Kan ni ge förslag på vart det är bäst att köpa en ny och vad det skulle kosta.

ZzZzZ skrev:
NU har min Aprilia rs värme nypit:huvet och jag behöver ett nytt cylinderkitt och en rave port eftersom att det inte satt en orginal på min. Kan ni ge förslag på vart det är bäst att köpa en ny och vad det skulle kosta.

Nu vill inte jag vara dum mot dig, och detta svaret du får betyder inte heller att jag inte lider med dig, men testa och SÖK!!! :fakta

ang. avg.p:n så kostar en avg.p motor en del pengar sen ska du ha vajer och själva porten också, samt så ska allt ställas in...

Köp trimcylinderkit när du ändå skall köpa.

ZzZzZ skrev:

http://www.blocket.se/view/5374635.htm?caller=vll_s&l=0&c=1&city=0

annars sattsa på typ polini cylinder eller annn trim cylinder.... blir lite billigare så orginal 9900 kr för cylinder utan kolv om jag inte mins fel

Jo en sprillans orginalcylinder kostar en jäkla massa. Kolla geiwiz utbud. Dom har begagnade och nya såväl orginal som polinicylindrar.

Back