Nybliven fader! (Till en CRM)

Nickeshake

Hårdrockare
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
Hornet 900
Har precis kommit hem med mitt monster! :rock
Om ni undrar hur jag kan vara så dum att jag sitter vid datorn när jag nyss inhandlat min första 125a så är svaret: Det regnar ute o över 80 är regnet som hagel! + Att jag inte vill lera ner den eftersom det bara finns grusvägar här :D

Grattis, ska ev, fara o kolla på en CRM innan helgen hoppas jag.
Har du nån bild så man kan få se skönheten??

Inte lera ner en offroad hoj? Det är ju guld att skvätta lera. Ut och åk putsb*g :D Grattis

Bild? :)
Kul, en till med offroad! Offroad 4 life! :öl

Tyvärr inte bilder än! Men det ska bli.
Helvetes pissregn! Det har varit solsken i flera månader men just idag ska det regna! :mad:
Jaja,"lagen om alltings jävlighet" antar jag. :fakta

Ja då nu är jag glad.
Tyvärr fyller jag inte 16 förrän i slutet på Januari så jag får vänta med att köra nån längre sträcka :-/

Väääärt! CRM 4 life :tummenupp Gjort ngt kul med hojen? Köpt ngt fräckt till den? Själv har man beställt effektsystem nu då va :D Fast det skulle inte komma förns i Oktober :mad: Så det blir väl att köra mest med det nästa säsong :( Men, men kul med en till CRM ägare! :D

EDIT: Varför tog du bort bilden? Hann ju aldrig se den!

Last edited:
Poffer skrev:
Väääärt! CRM 4 life :tummenupp Gjort ngt kul med hojen? Köpt ngt fräckt till den? Själv har man beställt effektsystem nu då va :D Fast det skulle inte komma förns i Oktober :mad: Så det blir väl att köra mest med det nästa säsong :( Men, men kul med en till CRM ägare! :D

EDIT: Varför tog du bort bilden? Hann ju aldrig se den!

Du köpte ett till slut Poffer! :D :tummenupp vad blev det för effektavgassystem?

Kul! :tummenupp

EDIT: få se bilden nu då?

Joker skrev:
Du köpte ett till slut Poffer! :D :tummenupp vad blev det för effektavgassystem?

Kul! :tummenupp

EDIT: få se bilden nu då?

Haha, japp! Det blev ett arrow-system...hörde mig runt lite o dom skulle vara typ bäst. O så e dom ju lättast att få tag på oxå :D Hoppas det gör en del effekt oxå, ljudet lär ju bli goare iaf :rolleyes: Jävligt tråkigt med den låååånga leverans tiden bara :( Men, men hinner kanske köra lite iaf :) Behöver kanske inte skämmas lika mycket när jag kör med Patrik (med Gas Gas) när jag har på effektsstem o koniskt :tummenupp

EDIT: Vad fick du ge för den?

Last edited:
Poffer skrev:
Haha, japp! Det blev ett arrow-system...hörde mig runt lite o dom skulle vara typ bäst. O så e dom ju lättast att få tag på oxå :D Hoppas det gör en del effekt oxå, ljudet lär ju bli goare iaf :rolleyes: Jävligt tråkigt med den låååånga leverans tiden bara :( Men, men hinner kanske köra lite iaf :) Behöver kanske inte skämmas lika mycket när jag kör med Patrik (med Gas Gas) när jag har på effektsstem o koniskt :tummenupp

EDIT: Vad fick du ge för den?

Fick ge för vad? det måste bli bättre ljud i din när du har de + koniskt
Sen drar du GG'n lätt!! :D :rock
Jag tänker nog köpa mig ett Giannelli till min :) och silver filter koniskt :)
Var inte arrow dyrt som fan?

Vastrix skrev:
Nån som har dig på msn kan väll lägga upp bilden/bilderna?

Bra idé!
Poffer såg att du lagt till dig på min MSN bara du loggar in där så ska jag skicka lite bilder till dig som du får lägga upp :D

*/ ?>
Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back