Nybörjare

Deadmeat

Ny medlem
Gick med
21 Feb 2014
Hoj
Yamaha Thundercat 600 -96
Hej allihop.

Har just köpt en hoj och ska ta kortet i april-maj. Har letat efter ett seriöst forum ett tag och fastande för Sporthoj. Väl mött!!

"Seriöst forum"!? Haha! :rofl

Oj... Förlåt... Hej och välkommen! :hej

Välkommen hit.... på Sporthoj.com är det högt i tak & allt är väl inte det seriösaste som finns.
Men här finner du mc vänner & mc polare med gemensamt intresse för mc.

...
Rock n Roll sommaren är snart här igen !

"Seriöst forum"!? Haha! :rofl

Oj... Förlåt... Hej och välkommen! :hej

Åja, mekforumet är hårdvaluta på det här stället, och byggtrådarna och diverse andra lite mer undangömda och nördiga delar. Men de mer publika forumen är ju lite sådär med. :hihi

Åja, mekforumet är hårdvaluta på det här stället, och byggtrådarna och diverse andra lite mer undangömda och nördiga delar. Men de mer publika forumen är ju lite sådär med. :hihi

Ja, jag vet. Jag försökte bara göra mig lustig över det välkända urspårningsfenomenet som brukar drabba de flesta trådar... :rodnar

Här kommer du lära dig allt om vilket inre och yttre ställ man ska, hur du trimmar hojen genom att fälla upp fotpinnarna till passageraren och mycket mycket mer! ;)

Välkommen

Hej o välkommen!

Kul hojval! =) Jag är rätt sugen på att köpa en just sådan för att de verkar vara en intressant hoj, lite som min fz6 fast mer som en R6a =) aja får se vad framtiden säger!

Antar att du är född 1981 som ditt namn kan antyda, så de inte blir något problem med hojkort och hojval om man skall hålla sig på lagens sida! =)

Född 81 stämmer bra. Mitt första val av hoj var egentligen en CBR 600, men sen var jag och kikade på thundercaten och fastnade direkt för den. Hämtade den idag och är om möjligt ännu mer nöjd med mitt val.
Jag har redan set urspårningstendensen på detta forum. Ni har min typ av humor, fick ont i magen av fotpinne tråden...

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026