Tjenare, har just köpt en super gas bike och har ingen erfarenhet inom dragbike överhuvudtaget, känner ingen som håller på heller. Jag bor 3 mil från Göteborg mot Trollhättan. Vill som sagt var ha kontakt med folk som sysslar med dragbike i området.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Äh, nog kan du väl hjälpa en märkesbroder att skruva lite ifall det skulle behövas?Hur kunde jag va så naiv!![]()
Du kallar dig Rumpnisse och är en "nybörjare som söker vänner".....det är ju inte direkt Dragracing man tänker på i första hand.
Välkommen till Sporthoj skall du dock vara!
Dragbike har fått en ny innebörd
Du kallar dig Rumpnisse och är en "nybörjare som söker vänner".....det är ju inte direkt Dragracing man tänker på i första hand.![]()
Jag vet en HD-förare som kommer hoppa ur läderbyxorna när han ser den här tråden![]()
Skaffade mig en racebuss idag så man kan ta sig runt till våren, mitt lilla raceteam börjar bli startklarthämtade cyckeln idag cbr 900 rr turbo, blir lång väntan till våren.
Ser ut att vara en välanvänd "liten" rackare.Skaffade mig en racebuss idag så man kan ta sig runt till våren, mitt lilla raceteam börjar bli startklart![]()
Skaffade mig en racebuss idag så man kan ta sig runt till våren, mitt lilla raceteam börjar bli startklart![]()
Rumpnisse och är en "nybörjare som söker vänner"
Färdig att användas med sängar, pentry och toa med portapotti + 3m lastutrymme med sidodörr.Ser ut att vara en välanvänd "liten" rackare.
Blir det bygga om den något eller är den redan klar för användning ?
Undrar var man får tag i en paraplybrud ?Färdig att användas med sängar, pentry och toa med portapotti + 3m lastutrymme med sidodörr.
Färdig att användas med sängar, pentry och toa med portapotti + 3m lastutrymme med sidodörr.
Undrar var man får tag i en paraplybrud ?![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |