Nya teamlooken börjar ta form...

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
eller Team Senil goes Easy Rider...eller nåt :D

Bifogat

• IMG_5574_small.jpg
    IMG_5574_small.jpg
    54.7 KB · Visningar: 327
  • IMG_5434_small.jpg
    IMG_5434_small.jpg
    49.4 KB · Visningar: 275
Ser bra ut som faan.
Men blommor får man nog av om man använder alla jävla lecakulor som följer med hem med jämna mellanrum på rätt sätt

Shagawheeler :yoparty

I vanliga fall brukar jag vara för allt som kan benämnas 'flummigt', men jag tycker nog att det är för lite hårdrock i den där framtoningen. Kan vara det som gjorde att du softade runt och inte var tillräckligt aggro i körningen. Kläm dit ett par knutna nävar eller pentagram istället så ska det nog bli fart på rejsingen!

Macho Woman skrev:
I vanliga fall brukar jag vara för allt som kan benämnas 'flummigt', men jag tycker nog att det är för lite hårdrock i den där framtoningen. Kan vara det som gjorde att du softade runt och inte var tillräckligt aggro i körningen. Kläm dit ett par knutna nävar eller pentagram istället så ska det nog bli fart på rejsingen!

Nerrå, jag tror inte blommorna har nån sån inverkan. Fartproblemet är bara vanlig farträdsla som måste jobbas bort :D

Jessica kom hem o jubla efter Atorp.

Du MÅSTE se Sörebos hoj!!

Jag håller med, orginellt på en nivå som bara Jorpes nått tidigare.

Chrille skrev:

Jag håller med, orginellt på en nivå som bara Jorpes nått tidigare.

Die BlumenBajken e Klasse! Jag känner att jag måste förnya looken på Lovebajken för att matcha denna vidunderliga skapelse... Men det löser sig nog automatiskt med tanke på att Sörebo "redan mentalt förberett" sig på att "generalklota" den på ERF 15/5... :) :)

jorpes skrev:
Die BlumenBajken e Klasse! Jag känner att jag måste förnya looken på Lovebajken för att matcha denna vidunderliga skapelse... Men det löser sig nog automatiskt med tanke på att Sörebo "redan mentalt förberett" sig på att "generalklota" den på ERF 15/5... :) :)

Chrille skrev:
Jag håller med, orginellt på en nivå som bara Jorpes nått tidigare

hehehe...kul att ni gillar looken på den. Det behövs lite mer synth och blommor bland all hårdrock och flames.

Men inte f*n har jag tänkt generalböja din bajk på ERF:et inte, El Jorpes. Jag ska lotsa runt den med varlig hand...fast det beror ju förstås på om nån och vem som kör om en :)

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026