nya däck??

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
ska snart besiktining för rs n märkte att däcket var i minsta laget.. ringde bilprovingen "minst 1mm" klarar jag nog om jag kan besiktia snart

men frågan är vad kostar det att byta bakdäck på verkstad? ungefär

tänkte ju köpa fiddy nu......

Bifogat

• PICT0207.JPG
    PICT0207.JPG
    103.2 KB · Visningar: 90
  • PICT0187fssffssffs.JPG
    PICT0187fssffssffs.JPG
    137.4 KB · Visningar: 63
lasse kongo skrev:
2138251 ska snart besiktining för rs n märkte att däcket var i minsta laget.. ringde bilprovingen "minst 1mm" klarar jag nog om jag kan besiktia snart

men frågan är vad kostar det att byta bakdäck på verkstad? ungefär

tänkte ju köpa fiddy nu......
för mig jag pröjsa 2 lax för däck och av och på krängning till moppen. Men det va både fram å bak med pirelli mt75.

prulle skrev:
2138283 för mig jag pröjsa 2 lax för däck och av och på krängning till moppen. Men det va både fram å bak med pirelli mt75.

va för moppe?? till min kostade ett däck 300kr så

lasse kongo skrev:
2138411 va för moppe?? till min kostade ett däck 300kr så
160/60 17" bak och 12/60 17" fram alltså pirreli mt75= riktiga sm däck. Roligt e att både farsans och min hoj har smallare bakdäck.

lasse kongo skrev:
2138522 fan va billigt då
Si. Men jag kan ha fel. Tror vi fick monteringen grattis men 2 låter ändå lite. kan de ha vart 1400 och 900? :va ring och hör med närmaste handlare.

Två lakan? :lol

Köpte nya Pirelli Mt65 till rdn igår, 1100 för däck+av och påkrängning. Köpa svart äger. :yoparty

Någon som kan rekomendera nått billigt däck som är bra, elelr vi säger prisvärt. Haft avon nu. men bara kört en mil på de så kan inte säga om de är bra. Bakdäck rs 150 zr17 Sen förstår jag inte de där med 69w och allt som står på däcken, vad menas?

Bytte på min suzuki rg -91 på mc varuhuset.

dim 110\80-18

pirelli pris 895+300 montering=1195

\R

Saabmosare skrev:
2141109 Någon som kan rekomendera nått billigt däck som är bra, elelr vi säger prisvärt. Haft avon nu. men bara kört en mil på de så kan inte säga om de är bra. Bakdäck rs 150 zr17 Sen förstår jag inte de där med 69w och allt som står på däcken, vad menas?
Gummiblandningen :confused:

150-200kr för de/mo + balansering med lös fälg
kommer du inte med hojen.. mja nån femhundring kanske

Saabmosare skrev:
2141109 Någon som kan rekomendera nått billigt däck som är bra, elelr vi säger prisvärt. Haft avon nu. men bara kört en mil på de så kan inte säga om de är bra. Bakdäck rs 150 zr17 Sen förstår jag inte de där med 69w och allt som står på däcken, vad menas?

det kanske är belastningskapaciteten eller nått :) har glömt av allt det där som allt annat jag lär mig :)

mVH Tomas

var och kollade pris dom hade bara ett däck som passade kostade 1400...

det är väll bara att betala och vara glad

jag köpte mina däck för ;fram 900 bak 700 200 för montering... dom hätte CS nånting...

men nu är bak slut... :tungan

Får hem mitt michelin pilot nu innom en vecka, köpte på mcdackonline.com mycket bra priset jämför med vad min däckhandlare skulle ha.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon