Nya "annaonsmarknaden"!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Oscar.m

Ventil sallad a´la Husaberg nedan...
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Honda CR500R -99
Den suger get pung :(

Varför?????
Vad var det för fel på den gammla????

Ja, den är rätt överhyperjävlauppdelad. Vad ska det vara bra för, man får ju klicka sig fördärvad för att kolla igenom allt?

Ta bort 80% av kategorierna.

Om man nu har delnings nojja så räcker det nog med "personliga prylar" och "hoj prylar".
Det var ju kanon som det var.....
Tycker jag iallafall :rolleyes:

Nu ska vi inte vara förändringsfientliga!
Jag tycker det är bra :tummenupp

Självklart finns det förbättringar att göra och det kommer säkert att ordna sig snart.

Kan bara hålla med.....
Det nya är som att gå tillbaka till stenåldern.....

zykl0n skrev:
Nu ska vi inte vara förändringsfientliga!
Jag tycker det är bra :tummenupp

Självklart finns det förbättringar att göra och det kommer säkert att ordna sig snart.

Ska du verkligen bara ha 10000:- för hojen??
Det står så i annonsen ju!!

Stämmer in i klagokören,helt åt helvete är det.
en sak hade varit om det hade varit en 10-20k medlemmar på sporthoj,men nu så är ju inte detta fallet....

Blade skrev:
Ska du verkligen bara ha 10000:- för hojen??
Det står så i annonsen ju!!

Var bara tvungen att missförstå annonsinläggningen eftesom swedie inte ändrat från dollar till kr där.

I annonsen stod det iaf kronor så jag får väll sälja den för det nu när jag gjort bort mig. ;)

zykl0n skrev:
Var bara tvungen att missförstå annonsinläggningen eftesom swedie inte ändrat från dollar till kr där.

I annonsen stod det iaf kronor så jag får väll sälja den för det nu när jag gjort bort mig. ;)
SÅLD!

:D

gixxermf skrev:
kan bara hålla med... ta bort den nya anonnsmarknaden och ha det som det var innan!!!!

nej, inte gå inte ett steg tillbaka! Om man istället som vissa skriver rensar upp bland alternativen (att alla hojar är listade efter märke känns tex. onödigt). Däremot ser anonserna mycket bättre ut nu med finna bilder och allt :tummenupp
En sökfunktion hade givetvis också varit bra om det hade kunnat fixas?

Jag tycker att den nya är betydligt rörigare och sämre än den gamla.
Den gamla köpes/säljes sidan var betydligt bättre.
Tummen ner i betyg för den nya annonsmarknaden.

Tyvärr, så kommer den nog stanna. Ska uppgradera den idag o se vad jag kan förbättra. Vill inte att ni ska klaga på att den "suger pung".. Det är ju ett taskigt betyg. Typ -1 på en 1-5 skala.

Swedie skrev:
Tyvärr, så kommer den nog stanna. Ska uppgradera den idag o se vad jag kan förbättra. Vill inte att ni ska klaga på att den "suger pung".. Det är ju ett taskigt betyg. Typ -1 på en 1-5 skala.

Varför ska den stanna?
Okej, jag var lite drastisk i mitt ord val i första inlägget.
Men på en skala 1-5 så är det verkligen -1 som är den bistra sanningen :(

Måste nog hålla med dom flesta. Tycker inte alls om den nya säljmarknaden.

Brukar alltid kolla under säljes när jag loggar på, men nu skiter jag i det då det är för besvärligt att kolla runt.

Trist att det blev till det sämre.

Micke

måste nog hålla med...

Vill inte vara bakåtsträvare men det är bara att kolla hur många nya annonser som kommer ut..... tidigare var det ju rätt många nya annonser/dag, nu kan man vänta ett par dar o ändå vara "uppdaterad"....
Vad säger det......

/L

Kanske en bra grej.. att göra så att man även kan annonsera ut sina saker i forumet? ´.. alltså jag aktiverar säljdelen här igen.. och behåller annonsmarknaden?

Swedie skrev:
Kanske en bra grej.. att göra så att man även kan annonsera ut sina saker i forumet? ´.. alltså jag aktiverar säljdelen här igen.. och behåller annonsmarknaden?

Låter som en bra idé !! :tummenupp jag måste ha en hoj och ingen verkar se min annons på köpessidan (om det finns en sån överhuvudtaget)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma