Ny Suzuki DR650SE -96 ägare, och nyformumnär

Juggernaut

Ny medlem
Gick med
30 Sep 2006
Hoj
Suzuki DR650SE
Tja!

Ny liten medlem, precis hemkommen till min lya strax utanför stlm från 26mil av piskande väta på en nyinköpt Suzuki... Lite ont i rumpen nu :arsele.
Hade tidigare haft en Yamaha XXTZ 660 men ville ha en lite mer offroad (med elstart :) ) så det blev en DR lagom till hösten.

Synes!

Juggernaut skrev:
2500976 Tja!

Ny liten medlem, precis hemkommen till min lya strax utanför stlm från 26mil av piskande väta på en nyinköpt Suzuki... Lite ont i rumpen nu :arsele.
Hade tidigare haft en Yamaha XXTZ 660 men ville ha en lite mer offroad (med elstart :) ) så det blev en DR lagom till hösten.

Synes!

Välkommen!

Kanon men då kan du regga dig på www.soe.se istället där hojen hör hemma. 28/10 är det 100% vilse, lite hojorientering när det är mörkt! :)

Hehe, jag köpte också en Dr rse i lördags!! Och körde också 26 mil hem (Gbg till Lund). Inget regn dock. =) Välkommen!

Taxar :). Nu inväntas en hasplåt från el Deutchlando. Märkte att styrlåset är paj (uppbrutet?:/) också så får se vad det kan kosta o fixa... Smart som man är kollade man inte det innan köp... argh :huvet ..
*Edit stavning

Last edited:
Juggernaut skrev:
2507050 Taxar :). Nu inväntas en hasplåt från el Deutchlando. Märkte att styrlåset är paj (uppbrytet?:/) också så får se vad det kan kosta o fixa... Smart som man är kollade man inte det innan köp... argh..

1700 kr kostade det till min Suzuki Bandit 1200. Det ser likadant ut som till min förra hoj Suzuki Xf 650 Freewind, så jag tror runt 1700 kr. Säljaren betalade mitt eftersom det strular så, kanske kan prova att ta efter o få din säljare att betala.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT