Ny ställbar säng

Köp inte för att det är billigt, en säng som inte är anpassad för en, hårdhet etc, kan ge dig ryggvärk *been there done that* . Säng är en sådan personlig ägodel så den ska inte spontanshoppas men ligger du bra i den och den har rätt hårdhet etc så varför inte, köp eller inte kan egentligen bara du svara på.

My 2 cent.

Köp inte för att det är billigt, en säng som inte är anpassad för en, hårdhet etc, kan ge dig ryggvärk *been there done that* . Säng är en sådan personlig ägodel så den ska inte spontanshoppas men ligger du bra i den och den har rätt hårdhet etc så varför inte, köp eller inte kan egentligen bara du svara på.

My 2 cent.

Gjorde ikeas sängtest och då skulle jag ha en säng som är hård och frugan skulle ha en som är medel. Denna säng är Medel/hård. Kommer självklart prova sängen innan köp. Det jag mest undrar är om någon har erfarenhet av denna säng eller liknande från jysk på kvalitet m.m på t.ex ribbbotten.

Gjorde ikeas sängtest och då skulle jag ha en säng som är hård och frugan skulle ha en som är medel. Denna säng är Medel/hård. Kommer självklart prova sängen innan köp. Det jag mest undrar är om någon har erfarenhet av denna säng eller liknande från jysk på kvalitet m.m på t.ex ribbbotten.

Tja, bäddsofforna brukar säcka efter ett par månader. Inte mysigt att sova på ett vågigt underlag.

Sängarna kan jag inte uttala mig om, men det mesta vi köpt på jysk har varit b-kvalité

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back