Ny på sporthoj.com & ny hoj ;)

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Stulen
Ö, kommer inte på vad man skall skriva ;) Tog kortet i juni detta året på första uppkörningen!! Började köra upp 08.00 på morgonen och var klar vid 14.00 tiden, nytt rekord? Så är det när man måste köra upp i två städer.

Kör en gsx 600-r och humm, funderar på om jag skall ha den i värmegarage eller kallgarage under vintern?

Varmgarage är ju alltid att föredra:) bra för hojen! och för dig när du vill sitta och dregla samt modda lite.

Välkommen in i RoH delen av forumet.
Håll koll där så missar du inga körningar.

twinner skrev:
Varmgarage är ju alltid att föredra:) bra för hojen! och för dig när du vill sitta och dregla samt modda lite.

True =) Problemet är att vi har inget varmgarage, funderar på att hyra in mig på en mc-firma & det kostade 2 papp i ett varmgarage fram till maj nästa år. Frågan är om det är värt det?

Henke skrev:
Välkommen in i RoH delen av forumet.
Håll koll där så missar du inga körningar.

Tack, kommer kolla in där titt som tätt. Såg ni hade TT, så man får allt hänga på där nästa år om det går för sig =)

snaijk skrev:
Tack, kommer kolla in där titt som tätt. Såg ni hade TT, så man får allt hänga på där nästa år om det går för sig =)

nästa ÅR ? e säsongen över för din del eller ?
jag vet många som kör fortfarande & som kommer att köra ett bra tag framöver

wonderwizard skrev:
nästa ÅR ? e säsongen över för din del eller ?
jag vet många som kör fortfarande & som kommer att köra ett bra tag framöver

Säsongen e ju inte över direkt men mina klöver e nästan slut och jag behöver till räkningarna för att överleva denna månden.

Back