Ny på forumet!

LolloN

mc-galen!
Gick med
13 Oct 2004
Hoj
Honda CB 400 N Silver...Vill ha Ducce tror jag...
Hej alla!

så har man tagit sig hit till sporthoj och förhoppningsvis en massa hojsnack!
Blev övertalad av min kompis att skaffa lövet och har köpt en Honda föratt testa i sommar. Nu har ju inte vädret vart det bästa men jäääklar va fast jag är!! Hoppas vi kan hjälpas åt att klara vintern utan hoj tillsammans!

/L

Hade det var en kille som skrivit en "Ny-tråd" i denna forumdel hade han blvit lynchad :hihi

Jaja, välkommen! Fin hoj, en sådan har jag krockat :3freak

LolloN skrev:
Hej alla!

så har man tagit sig hit till sporthoj och förhoppningsvis en massa hojsnack!
Blev övertalad av min kompis att skaffa lövet och har köpt en Honda föratt testa i sommar. Nu har ju inte vädret vart det bästa men jäääklar va fast jag är!! Hoppas vi kan hjälpas åt att klara vintern utan hoj tillsammans!

/L

Hej :hej
Ser att du vill ha en Ducce å det är ju klart att du ska skaffa :tummenupp :hihi

Oj! Tack allesamman!

Satt bara i telefon en stund o massor av trevliga välkomnanden! Tack!!!
I hojvärlden är alla så himla trevliga, jämfört med tex båtvärlden, där tittar alla snett på varann :mad:
Jag är ju någorlunda haj på min båge nu, men finns det några andra CB 400-åkare som har lite tips till mig, och finns det några Ducatiägare som kanske kan tipsa om nån hoj, även om jag kanske bara drömmer än så länge?? :tummenupp

LolloN skrev:
Oj! Tack allesamman!

I hojvärlden är alla så himla trevliga, jämfört med tex båtvärlden, där tittar alla snett på varann :mad:
Jag är ju någorlunda haj på min båge nu, men finns det några andra CB 400-åkare som har lite tips till mig, och finns det några Ducatiägare som kanske kan tipsa om nån hoj, även om jag kanske bara drömmer än så länge?? :tummenupp

Ful farbron ropar välkommen :banana

Det finns hur mycket som helst om Ducati här,säkert en och annan tråd om CB 400 med :)
Sök bara på dessa så skall du se.

LolloN skrev:
Oj! Tack allesamman!

Ducceägare finns det många, så det är bara att fråga om det du vill veta.
Jag kan rekommendera ett besök på klubbsidan http://www.ducceklubben.org/ :Rockbanan

Kull med en til som går i Ducetankar (fast jag vil mest ha Bimotha :D )

/Affe

Tack Deje för PM:et jag ska vara lite försiktigare framöver!

/L

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...