Ny norrlänning som hittat hit :)

mhh

Tummen mitt i handen
Gick med
25 Feb 2008
Hoj
Yamaha R1 -05
Då har man äntligen slagit sig ner efter att ha flyttat runt de senaste 10åren. Konstigt nog så hamnade man uppe i Luleå, stället jag vägrade ens fundera på att flytta till för när jag var 20.

Har införskaffat mig en R1 - 06 till ett vettigt pris som behöver en hel del renovering. Men hobbyprojekt är kul och förhoppningsvis kommer den hinna bli klar till sommaren. Skulle vara en fin 30års present till migsjälv :rolleyes:

Lite "hemsk" förstahoj att köpa ja.. Men den dök upp och jag kunde inte motstå frestelsen :galen

Kortet ska tas isommar så man slipper vara lika nojig som man varit tidigare då man varit ut och svängt runt.

Välkommen hit! Och du bor ju precis på alldeles rätt ställe för att få en lång hojsäsong. :D

Välkommen hit! Och du bor ju precis på alldeles rätt ställe för att få en lång hojsäsong. :D

Precis! Också du har fattat att det är rätt bra med dagsljus dygnet runt och ligga i topp i solligan varje år. På vintern kör man dubbad cross på skoterspår, det fattar väl alla? :tummenupp

dagsljus dygnet runt är riktigt skönt.. ser fram emot de veckor man jobbar eftermiddag och hoppar på hojen 22.30 och kan dra ut och det fortfarande är ljust :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park