ny lokal kanske nr2

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
jag fick reda på att kartongbruket (våra grannar) att deras gammla vakt lokal står tom.. så jag snackade med en kille där som jag känner och trodde inte att det skulle vara några problem att hyra den.. det jag vet om den är att vi blir ju ostörda och att det finns skithus :tummenupp hyran borde bli till våran fördel tycker jag.....

blom skrev:
jag fick reda på att kartongbruket (våra grannar) att deras gammla vakt lokal står tom.. så jag snackade med en kille där som jag känner och trodde inte att det skulle vara några problem att hyra den.. det jag vet om den är att vi blir ju ostörda och att det finns skithus :tummenupp hyran borde bli till våran fördel tycker jag.....

Skithus är bra :tummenupp
Hur stort är det?

jag vet inte exakt hur stort det är kjag har inte varit där inne, men det kan kanske vara runt 50m2 skulle jag tro... våra grannar blir securitas :rolleyes: och vi kan festa så mycket vi vill :D

Skithus är det bästa jag vet,jobbar med det dagligen :D

Re: Re: Re: ny lokal kanske nr2

erik skrev:
skulle tro att det rymms en eller två personer på skithuset... :D
Annars slår vi ut väggen på skithuset och får ett skithus på 50m2 :D så kan ALLA umgås på skithuset!!! :tummenupp

Nåå Danne-pojken,
Hur gick det med vaktkuren på bruket?? Eller var dom rädda för att bli vräkta pga för mycket oväsen dom också? Jag menar, ett pappersbruk är ju en tyst och fridfull verksamhet annars?

Kjelle skrev:
Nåå Danne-pojken,
Hur gick det med vaktkuren på bruket?? Eller var dom rädda för att bli vräkta pga för mycket oväsen dom också? Jag menar, ett pappersbruk är ju en tyst och fridfull verksamhet annars?
vet ej jag har inte hört något än.. men hoppas på svar i veckan..

*/ ?>
Back